Erikx Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Noen som vet om den er å får kjøpt i butikker i Norge nå? Lenke til kommentar
jackson Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Faen ass så klart har det kommet så det i butikkene i går! Lenke til kommentar
Erikx Skrevet 6. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2003 WOW! Really? Hvor? Har du sett det i Oslo? Hvilken butikk? Lenke til kommentar
[Guru3D]Headshot Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Ikke kommet her i Bodø enda, butikkmannen sa at det skulle komme idag, men leveransen har blitt forsinket Vel, det kommer i allefall i morgen Lenke til kommentar
Erikx Skrevet 6. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2003 Kjøpte det nettopp nå på Free Record Shop i Oslo. Let the game begin! ;-) Lenke til kommentar
_Cyrus^^ Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Noen som vet om det er mulig og spille vanlig BF på nettet med Road to Rome cdkey? Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Noen som vet om det er mulig og spille vanlig BF på nettet med Road to Rome cdkey? Man må ha BF1942 "originalt" installert for å spille Road to Rome. Lenke til kommentar
_Cyrus^^ Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Ja, men eg mener om du kan bruke cdkeyen til road to rome under bf install, og så spille på nettet med den... (ja, eg innrømmer at eg har piratversjonen, men kjøper spillet så fort neste stipend kommer, må støtte ea som har laget et slikt suverent spill) Lenke til kommentar
[Guru3D]Headshot Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Ja, men eg mener om du kan bruke cdkeyen til road to rome under bf install, og så spille på nettet med den...(ja, eg innrømmer at eg har piratversjonen, men kjøper spillet så fort neste stipend kommer, må støtte ea som har laget et slikt suverent spill) Er vel egentlig DICE som har laget det men... :wink: Lenke til kommentar
_Cyrus^^ Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Jadajada, synd ikke alle kan være like perfekte som deg Lenke til kommentar
Goldfish Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Noen som vet om det er mulig og spille vanlig BF på nettet med Road to Rome cdkey? Jeg lurer på det samme. Det vil si...eh...en venn av meg lurer! Jeg driver jo ikke med sånt fanteri! Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Road To Rome var ute her i mange butikker Onsdag. Lenke til kommentar
bjovas Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Jepp, og ekstremt deilig var det og. Lenke til kommentar
Ed_Solheim Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Du trenger vel egentlig en fullversjon av BF (med CD key) for å spille R2R (og BF) på nettet.. AFAIK. Venter spent på R2R. Lenke til kommentar
Fingolfin Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Skal kjøpe det i dag! Lenke til kommentar
Vice Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Det straffet seg sannelig å installere årets drittpatch: 1.3. Lydproblemer og blåskjerm. Takk skal dere ha Dice, virkelig bra jobbet! Lenke til kommentar
Espenevo Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Uff ja 1.3 var ikke noe særlig... spillet lukker seg tilsynelatende helt random, gjerne midt i en kamp. Jeg tror det bare skjer på 1.3 servere..? Skjer på battlefield.no f.eks - maks irriterende! Holder på å få magesår altså... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Skal du spille BF1942 på nettet skal exe fil og CD-Key være originalt. RTR CD-Key fungerer ikke med BF1942 på nettet Lenke til kommentar
Co[]V[]bster Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Etter min meniing syger dette spillet så hardt at jeg blir kvalm av å lese om det (hvorfor leser jeg en post om det da?) Men ihvertfall, jeg vill absolutt ikke anbefale den ekle illeluktende road to rome expanson! BF1942 var bra UTEN expansionen. Lenke til kommentar
[Guru3D]Headshot Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Nja, synes pakken inneholder mange veldig kule brett, som Cassino og Operation husky... Godt med noen nye brett etter å ha spillt de andre leeeeenge Noen nye kule tanker og slikt, er i grunnen godt fornøyd med pakken Altfor stiv pris dog... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå