Skogslik Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 (endret) Ja, nå er bandene klare for karmøygeddon neste år og må si det var veldig bra!Finntroll, Carpathian Forest og Vreid er bra nok for meg vertfall her er en link til hjemme siden med mer info: http://karmoygeddon.no/ så er det flere som skal dit? Endret 7. januar 2008 av Skogslik Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Jeg vurderer sterkt. Volbeat, Kreator og Tömmermenn som trekker av artister. (Kombinert med at en del venner/slektninger skal.) PS: Lenken din er ødelagt, det skal være uten så. http://karmoygeddon.no/ Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 7. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) hehe, takker Carpathian Forest er byttet ut med Taake nå. liker begge to så det går greit Endret 7. januar 2008 av Skogslik Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Hadde vært kult å sett Finntroll, som en bursdagspresang. (Har bursdag dagen etterpå) Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Skogsilk: Er ikke så kjent med Taake, men det lille jeg har hørt er rimelig bra. Islandbadsj: Finntroll er ikke noe jeg hører veldig mye på, har problemer med å ta dem seriøst... men Trollhammaren er jo morsom. Lenke til kommentar
dauhau Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Skogsilk: Er ikke så kjent med Taake, men det lille jeg har hørt er rimelig bra. Islandbadsj: Finntroll er ikke noe jeg hører veldig mye på, har problemer med å ta dem seriøst... men Trollhammaren er jo morsom. Fiskarens Fiende må jo være noe av det mest mandige som finnes! Lenke til kommentar
Dauskrott Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Jeg hadde sååå lyst til å dra for å få med meg Taake, blant andre.. Men jeg er selvsagt ikke gammel nok da... Uansett spiller det liten rolle ettersom Kreator har fått sparka Taake ned fra plakaten! FY! Lenke til kommentar
valbis Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 jeg kunne gjerne kommet for å se KREATOR og Bullet! men jeg er i Asia på det tidspunktet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå