marvol Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Sign me up ! Utrolig deilig brus, kjøpte to 1,5l flasker her om dagen, og borte var de,. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 (endret) Spansklæreren min mente at Hamar/Lillehammer sin julebrus er den samme som Arendals, og at de ble produsert i Arendal av Rignes. Noen som kan bekrefte/avkrefte dette? Det stemmer. Den er tappet i Arendal (glass), men er usikker på at det er samme "oppskriften". Edit: Glemte å skrive at jeg jobber på tapperiet i Arendal, og Hamar-julebrusen må være temmelig populær for vi tapper sinnsykt mye av den. Endret 19. oktober 2008 av sedsberg Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Lagde en banner til denne julebrusen Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Nå har vi fått den julebrusen i kantina på skola og Det var deilig og sette seg ned med en kald god brus etter 3 timer snikring! Lenke til kommentar
Atald Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Har drukket seks glassflasker med denne til nå i år. Behagelig pris på den også, i forhold til enkelte andre flytende varer, bare 8,- for flaska. Lenke til kommentar
Turbo sindre Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Glemmer ikke når vi hadde jule tentamen et år, så hadde en kammerat av meg seg ca 8 julebrus i ryggsekken si ( Hadde sikkert igjen 5 stk igjen på slutten av dagen ). Så når vi skal hjem må vi ned en ganske fæl og glatt bakke for å komme til bussen. Han løper og er glad ( var jo juleferie ) Så plutselig sklir han og går rett på ryggen vi hører at glass flasker knuses, alt blir helt stille også ser man en brun veske som flyter ut i snøen Lenke til kommentar
Olum Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Jeg måtte betale 12kr her om dagen. Har bryggeriet blitt pengegale? Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Koster 10 hos meg. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Jeg måtte betale 12kr her om dagen. Har bryggeriet blitt pengegale? Dette er jo ikke akkurat Norges største bryggeri...Så er vel ikke så rart om de tar litt mer penger for flaska enkelte steder Lenke til kommentar
Tremolo Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Hamar&Lillehammer julebrus er go' brusen! Men prisen veksler noe voldsomt på den. Ifjor kosta den 6kr en dag og 9 kr en annen dag på samme butikk. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 I dag betalte jeg 10,- pluss pant. Vekslende pris. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Se julebrusanmeldelsen min her Lenke til kommentar
Musepeker Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Den er jo noe av det beste med jula! Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Den er jo noe av det beste med jula! Den ER jula Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 yay yay YAY! Meny Carl Berner har fått den inn ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå