Olum Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Er det denne brusen Julebruskongen drikker? Plz, han har taste. Bad taste, riktignok. Jeg smakte Aas her om dagen. Orker ikke drikke opp hele. Den var virkelig ikke noe god. Altfor søt. Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Bor selv i Drammen, og er ikke så alt for begeistra for julebrusen vår nei Men Hamar-brusen der i mot.. Skriv meg opp på lista! Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Dette burde holde for denne juleferien God Jul Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Det der holder jo bare et par dager. Ica nærbutikken min hadde godbrusen, men nå har de plutselig bare noe grusomt sukkerfritt skvip som smaker helt forjævelig. Lenke til kommentar
sandalH Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Bra for dere at butikker har champagne brus året rundt:) Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Bra for dere at butikker har champagne brus året rundt:) Men ingen av butikkene har Hamar Julebrus . Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Bra for dere at butikker har champagne brus året rundt:) Champis er jo langt fra det samme. Er omtrent som å sammenligne Coca-Cola og Solo spørr du meg. Heldigivis har jeg litt julebrus igjen Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Disser dere Hamar/Lillehammers julebrus bare fordi den er brun? Hobby-rasister! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 21. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2008 Bra for dere at butikker har champagne brus året rundt:) Champis er jo langt fra det samme. Er omtrent som å sammenligne Coca-Cola og Solo spørr du meg. Heldigivis har jeg litt julebrus igjen Mer som å sammeligne Coca Cola og Pepsi MAX. Samme farge, men veldig forskjellig smak. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Åhh jeg savner julebrusen.. Gikk jo tomt kort tid etter julaften hvis jeg husker riktig.. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Da bumper jeg denne for å fortelle at julebruse kom i noen butikker for tre dager siden. Er oppe i 10 brus allerede. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Oslo. Jeg kjøper mine på hjørnet Møllergate/ Hausmanns gate. Skal visstnok også være kommet inn noen paller på Coop Obs på Løren. Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 For tre dager siden? Her i bergen har vi hatt den IHVERTFALL en uke.. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Så har du ikke sakt fra her tidligere? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 jeg eeeeeeeeeelsker den julebruse namm namm, har hatt en tom flaske på rommet siden fjor jul bare for og ikke glemme smaken bare elsker den God jul hilsen bryggerinissen Lenke til kommentar
ballerusk Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 For tre dager siden?Her i bergen har vi hatt den IHVERTFALL en uke.. Holy mahoney! Hvor mann, hvor?? Har bare sett Lerum og Hansa. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Deilig, jeg skal handle i dag vet jeg Lenke til kommentar
Potetfar Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Yay! Så en kar på skolen med julebrus i dag, har tenkt litt på det i det siste, siden det er oktober og alt! Som den Hamarpatrioten jeg er, så må jeg vel ned på butikken og kjøpe litt senere i dag. ^_^ Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 @ballerusk: Jeg mener det var på ICA på Kilden Senter på Nordås. Men jeg er ikke 110% sikker på at det var Hamar/Lillehammer sin. Men jeg er 200% sikker på at jeg så Hansa og Lerum sin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå