Mevon Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Melder meg inn jeg også! Elsker den julebrusen Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Den brusen er veldig god, men det er jo ikke ordentlig julebrus da. Det er champange brus, ikke julebrus. En brus blir ikke til julebrus bare du skriver julebrus utenpå, men den må ha en helt spesiel smak. Enten har du ikke drukket champangebrus eller også har du ikke drukket denne julebrusen. Den er helt klart den beste julebrusen jeg har drukket, og drikkert hvert år alt for mange flasker... Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Jeg er med! Hamar julebrus er best Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 heia grans Og denne tråden er ikke for hedninger, men for de som har følt smaken! Vik fra vår fanklubb! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 heia grans BRENN! Lenke til kommentar
sandalH Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 heia grans BRENN! brenne pga. en julebrus som smaker dritt i forhold til grans? :O) Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 I følge denne kirken er helvete et fysisk sted som involverer mye smerte. Siden du ikke vil godkjenne troen din på Lillehammer/Hamar bryggeriers julebrus, så må du brenne et sted uten denne herlige drikken. I stedet skal du skoldes av glohet rødbrus. Derimot skal vi troendes ha flust av julebrus! Lenke til kommentar
Olum Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Den absolutt beste julebrusen. Skriv meg opp på lista Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 (endret) Både jeg og min far forguder denne etter at jeg introduserte han for denne. Endret 2. desember 2007 av _Magnus_ Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Spansklæreren min mente at Hamar/Lillehammer sin julebrus er den samme som Arendals, og at de ble produsert i Arendal av Rignes. Noen som kan bekrefte/avkrefte dette? Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Julebrusen er brun ... Men den er god Lenke til kommentar
Visi Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Jeg joiner, denne julebrusen er digg ^_^ Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Avkreftet! Prhay! Hva er dette her for noe? Bare vent, så ser du nok et bilde på RPP der jeg kaster meg over julebrus fra Hamar! Lenke til kommentar
Saiyaman Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Melder meg på den brusen en digg Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Som Lillehammering må jeg melde meg på her, det er også, uten tvil, den beste julebrusen, savner smaken! Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 (endret) Noe som er frustrerende er at butikkene aldri setter dem der all den andre brusen står, sånn at man ikke får kald julebrus. Hva med julebrus på HW-møtet som kommer? Endret 5. desember 2007 av HenrikTheGuitar Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Noe som er frustrerende er at butikkene aldri setter dem der all den andre brusen står, sånn at man ikke får kald julebrus.Hva med julebrus på HW-møtet som kommer? HW-møtet er ikke før utpå nyåret. Men om de fortsatt selger det, skal vi innta en del av det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå