robert166 Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Razer Deathadder, sånn ca alle over, noen få ved siden. Diskusjon avsluttet. Kan anbefale Mx518 og G5. Og kvifor seier du noke slikt? Begrunn det! Lenke til kommentar
kimarve Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 (endret) Razer Deathadder, sånn ca alle over, noen få ved siden. Diskusjon avsluttet. Kan anbefale Mx518 og G5. Og kvifor seier du noke slikt? Begrunn det! http://www.esreality.com/files/placeimages...ousescore07.png Deathadder FFS Endret 2. desember 2007 av kimarve Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Anbefaler Logitech G5! Konge mus Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 (endret) Jeg sier det fordi jeg ikke liker deathadder, hadde min i ca 2 uker før jeg solgte den.. Den var dårlig å holde i forhold til G5, Mx518, man blir fort svett i hendene, man må kjøpe extra pads til å ha under musen hvis den skal gli bra. Knappene er altfor sensitive, man trykker dem ned uten å kunne for det, gjør jeg, og mange av kompisene mine(Solgte den til en kompis av meg så..) Jeg overdrev kanskje litt, men gjorde så absolutt du også, deathadder er langt ifra den beste musen, men den er OK når man har fått nye pads. Min mening. Edit : Ser ut som du ble skikkelig fornærma eller noe sånn? Jeg vet at alle sier deres egne ting er mye bedre enn andre sine, men take it easy, ikke alle er enige. Endret 3. desember 2007 av Butthead600 Lenke til kommentar
robert166 Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Jeg sier det fordi jeg ikke liker deathadder, hadde min i ca 2 uker før jeg solgte den.. Den var dårlig å holde i forhold til G5, Mx518, man blir fort svett i hendene, man må kjøpe extra pads til å ha under musen hvis den skal gli bra. Knappene er altfor sensitive, man trykker dem ned uten å kunne for det, gjør jeg, og mange av kompisene mine(Solgte den til en kompis av meg så..) Jeg overdrev kanskje litt, men gjorde så absolutt du også, deathadder er langt ifra den beste musen, men den er OK når man har fått nye pads. Min mening. Edit : Ser ut som du ble skikkelig fornærma eller noe sånn? Jeg vet at alle sier deres egne ting er mye bedre enn andre sine, men take it easy, ikke alle er enige. Ble kansje litt revet med ja det beklager eg. eg synest nå den er ganske god å holde i.. kansje litt liten men ellers ok.. eg har sjølv glassmatte og den glir fint uten pads.. Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Jeg har sikkert en del større hender en deg da, for jeg klarte ikke spille lenge med den uten pauser der jeg måtte tørke, ja faktisk tørke av handa fordi den var helt svett inni. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Da har jeg sittet en Mx518 opp på ønskelisten min. Håper jeg får den. Er litt lei av min standard logitech mus, for å si det slik.. Lenke til kommentar
goli4th Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 (endret) Virket som om Roccat-produktene ikke er til salgs ennå. De så overraskende bra ut. Kommer ikke på hvilke i forbifarten, men jeg har sett roccat i 2 norske nettbutikker i dag. Den ligger ute til ca 700kr. Så det er bare å lete litt rundt hvis dere er interessert. De ligger på multicom og mamoz til 650kr og 699kr. men ingen på lager enda. Kan virke som det er leverings problemer. Den ene hadde ubekreftet levering den 10.des jeg bestillte hos en kompis på mobildata, men de får ikke inn før tidligst den 20.des... Har razer, og de er ok, men ikke den beste utformingen til handa syns jeg. Har mer tro på Roccat Kone Endret 3. desember 2007 av goli4th Lenke til kommentar
robert166 Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Jeg har sikkert en del større hender en deg da, for jeg klarte ikke spille lenge med den uten pauser der jeg måtte tørke, ja faktisk tørke av handa fordi den var helt svett inni. Eg har giganstiske hender da men . Veit ikkje kva du har Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) Da er vi to da Det er ganske stor sannsynlighet for at jeg kjøper en Roccat Kone nå de er på lager. ME WANTS!! : http://www.multicom.no/PartDetail.aspx?q=p:10533461;c:100169 Endret 4. desember 2007 av Butthead600 Lenke til kommentar
MrPancake Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Da har jeg sittet en Mx518 opp på ønskelisten min. Håper jeg får den. Er litt lei av min standard logitech mus, for å si det slik.. Mx518 er nok et bra valg, flere av mine kamerater har den og jeg har ikke hørt noe negativt om den fra dem... Selv har jeg G5 07 Edition og anbefaler denne på det sterkeste. Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Mx518 er veldig bra valg, den er også utrolig slitesterk, har hatt min i 1 år, og før det hadde en kompis av meg hatt den i noen år, den funker fortsatt bra. Har aldri lagt merke til skipping heller. My Opinion Lenke til kommentar
mistercartman Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Jeg har sikkert en del større hender en deg da, for jeg klarte ikke spille lenge med den uten pauser der jeg måtte tørke, ja faktisk tørke av handa fordi den var helt svett inni. Svetter man mer med store hender? Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Mx518 er veldig bra valg, den er også utrolig slitesterk, har hatt min i 1 år, og før det hadde en kompis av meg hatt den i noen år, den funker fortsatt bra. Har aldri lagt merke til skipping heller. My Opinion "Skipping", hva vil det si? Lenke til kommentar
viper92 Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) Hei Jeg ville nok anbefalt logitech G5 eller G7! Jeg har selv en G7 og er strålende fornøyd med den. Har spillt med den i BF, CS, Crysis og CoD4! Og det har ikke vært noen problemer i det heletatt Så jeg anbefaler logitech G7! Endret 4. desember 2007 av viper92 Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Tydeligvis, jeg blir fort svett i henda, sier ikke at det er fordi jeg har store hender men, det føles nesten sånn ut.. Skipping, at den ikke klarer å følge med bevegelsen du gjør, at den "skipper" den i plassen for å følge med. Lenke til kommentar
REALERBRASELLOUTERDÅRLIG Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Logitech MX518, G5 eller G7 for eksempel. Jess! Lenke til kommentar
Balleknekkern Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 (endret) Hvis du er low sense gamer ville jeg ikke kjøpt G5 den skipper traggisk mye hvis du skal snu deg fort. Vurderer og selge den og gå tilbake til min Mx 510:) Endret 6. desember 2007 av magbo Lenke til kommentar
The Norwegian Drone Pilot Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Anbefaler Microsoft SideWinder Mouse jeg Har den selv, og den er døds rå / bra. Lenke til kommentar
yeoman Skrevet 6. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2007 Anbefaler Microsoft SideWinder Mouse jeg Har den selv, og den er døds rå / bra. Det ble til at jeg bestilte en ms sidewinder til slutt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå