Gå til innhold

Mus til spilling

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg sier det fordi jeg ikke liker deathadder, hadde min i ca 2 uker før jeg solgte den..

Den var dårlig å holde i forhold til G5, Mx518, man blir fort svett i hendene, man må kjøpe extra pads til å ha under musen hvis den skal gli bra.

Knappene er altfor sensitive, man trykker dem ned uten å kunne for det, gjør jeg, og mange av kompisene mine(Solgte den til en kompis av meg så..)

Jeg overdrev kanskje litt, men gjorde så absolutt du også, deathadder er langt ifra den beste musen, men den er OK når man har fått nye pads.

Min mening.

Edit : Ser ut som du ble skikkelig fornærma eller noe sånn? Jeg vet at alle sier deres egne ting er mye bedre enn andre sine, men take it easy, ikke alle er enige.

Endret av Butthead600
Lenke til kommentar
Jeg sier det fordi jeg ikke liker deathadder, hadde min i ca 2 uker før jeg solgte den..

Den var dårlig å holde i forhold til G5, Mx518, man blir fort svett i hendene, man må kjøpe extra pads til å ha under musen hvis den skal gli bra.

Knappene er altfor sensitive, man trykker dem ned uten å kunne for det, gjør jeg, og mange av kompisene mine(Solgte den til en kompis av meg så..)

Jeg overdrev kanskje litt, men gjorde så absolutt du også, deathadder er langt ifra den beste musen, men den er OK når man har fått nye pads.

Min mening.

Edit : Ser ut som du ble skikkelig fornærma eller noe sånn? Jeg vet at alle sier deres egne ting er mye bedre enn andre sine, men take it easy, ikke alle er enige.

Ble kansje litt revet med ja :blush: det beklager eg.

eg synest nå den er ganske god å holde i.. kansje litt liten men ellers ok..

eg har sjølv glassmatte og den glir fint uten pads..

Lenke til kommentar
Virket som om Roccat-produktene ikke er til salgs ennå. De så overraskende bra ut. :)

Kommer ikke på hvilke i forbifarten, men jeg har sett roccat i 2 norske nettbutikker i dag. Den ligger ute til ca 700kr. Så det er bare å lete litt rundt hvis dere er interessert.

De ligger på multicom og mamoz til 650kr og 699kr. men ingen på lager enda. Kan virke som det er leverings problemer. Den ene hadde ubekreftet levering den 10.des

jeg bestillte hos en kompis på mobildata, men de får ikke inn før tidligst den 20.des...

Har razer, og de er ok, men ikke den beste utformingen til handa syns jeg. Har mer tro på Roccat Kone

Endret av goli4th
Lenke til kommentar
Da har jeg sittet en Mx518 opp på ønskelisten min. Håper jeg får den. :) Er litt lei av min standard logitech mus, for å si det slik..

Mx518 er nok et bra valg, flere av mine kamerater har den og jeg har ikke hørt noe negativt om den fra dem... :D

Selv har jeg G5 07 Edition og anbefaler denne på det sterkeste. :tease:

Lenke til kommentar

Hei :) Jeg ville nok anbefalt logitech G5 eller G7! Jeg har selv en G7 og er strålende fornøyd med den. Har spillt med den i BF, CS, Crysis og CoD4! Og det har ikke vært noen problemer i det heletatt :) Så jeg anbefaler logitech G7!

Endret av viper92
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...