yeoman Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Hei, skal kjøpe meg en mus jeg hovedsaklig skal bruke til spilling. Kan dere gi meg noen anbefalinger? Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Logitech MX518, G5 eller G7 for eksempel. Lenke til kommentar
yeoman Skrevet 1. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2007 Logitech MX518, G5 eller G7 for eksempel. takk! Lenke til kommentar
kimarve Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Logitech MX518, G5 eller G7 for eksempel. takk! Razer deathadder. Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Kjøpte meg Logitech G9 i går og må bare si at den er herlig! Anbefales! Lenke til kommentar
robert166 Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 (endret) Kjøpte en Razer Deathadder for litt siden og bruker den for det meste til CSS. Den har vert en kjempe invistering Endret 1. desember 2007 av robert166 Lenke til kommentar
goli4th Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Hei, skal kjøpe meg en mus jeg hovedsaklig skal bruke til spilling. Kan dere gi meg noen anbefalinger? Det ble lansert en ny mus den 29.nov som heter roccat kone. Viker som en bra spill mus. Har bestillt en, men har ikke fått testet enda. Roccat Lenke til kommentar
Ullsokk1 Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Ønsker meg razer lachesis til jul bra valg? Til 1.6 hovedsaklig Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 anbefaler varm microsoft/razer hadu rask som fan og god å ha i hånda kult lys på den også upps mente HABU ikke hadu:P Lenke til kommentar
3.14 Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Ønsker meg razer lachesis til jul bra valg? Til 1.6 hovedsaklig Jeg har en lachesis, og jeg liker den veldig bra. Spiller CSS og 1.6 og den funker fett til det. Lenke til kommentar
ukjentbruker Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 (endret) Etter å ha brukt Logitech i alle år (mx500 og mx518), så skiftet jeg nylig til Microsoft Intellimouse Explorer 3.0, og det er den beste musen jeg har brukt til gaming. Tar litt tid å bli vandt med plastikkfølelsen, men den er god i bruk. Rimelig pris på den også. Edit: https://prisguiden.no/product.php?productId=3491 Endret 1. desember 2007 av Sirhaavard Lenke til kommentar
kimarve Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Hei, skal kjøpe meg en mus jeg hovedsaklig skal bruke til spilling. Kan dere gi meg noen anbefalinger? Det ble lansert en ny mus den 29.nov som heter roccat kone. Viker som en bra spill mus. Har bestillt en, men har ikke fått testet enda. Roccat Den var grisepen ! SERIØST Lenke til kommentar
Ullsokk1 Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Hei, skal kjøpe meg en mus jeg hovedsaklig skal bruke til spilling. Kan dere gi meg noen anbefalinger? Det ble lansert en ny mus den 29.nov som heter roccat kone. Viker som en bra spill mus. Har bestillt en, men har ikke fått testet enda. Roccat Den var grisepen ! SERIØST Hvor er det du kan bestille den a? Den så drit digg ut! Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Virket som om Roccat-produktene ikke er til salgs ennå. De så overraskende bra ut. Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 (endret) Enig, Roccat Kone så utrolig bra ut, minner veldig om Logitech synes jeg. http://www.webdanes.dk/shop/roccat-kone-gaming-714p.html http://www.grdb.de/hardwarenews.php?id=3959 Får se om de selger i butikkene i Danmark, Sverige eller Syden da Endret 1. desember 2007 av Butthead600 Lenke til kommentar
hans2k Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Razer deathadder, ingen over ingen ved siden:! diskusjon avsluttes Lenke til kommentar
Feten Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Jeg er veldig fornøyd med MX518 som jeg bruker... kjempepresis og deilig å bruke! Nå er ikke jeg verdens største spill-geek da, så jeg kan ikke si om den er best til dette.. Men jeg er ihvertfall veldig fornøyd! Lenke til kommentar
yeoman Skrevet 2. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2007 Virket som om Roccat-produktene ikke er til salgs ennå. De så overraskende bra ut. Kommer ikke på hvilke i forbifarten, men jeg har sett roccat i 2 norske nettbutikker i dag. Den ligger ute til ca 700kr. Så det er bare å lete litt rundt hvis dere er interessert. Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Razer Deathadder, sånn ca alle over, noen få ved siden. Diskusjon avsluttet. Kan anbefale Mx518 og G5. Lenke til kommentar
DHM Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Microsoft Intellimouse Explorer 3.0 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå