OdinTheGod Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Nå når jeg plugger den inn.. Får jeg vite at disken må formateres før jeg kan bruke den. Den eksterne disken er en Maxtor OneTouch II 300GB HDD. OS er Vista Home pro eller noe.. Noen som kan hjelpe meg her? Er en del ting jeg ønsket å ta vare på... Lenke til kommentar
gutorms Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 (endret) Ouch. Du kan jo prøve å skru ut disken av det eksterne kabinettet og koble den til som en intern disk i en PC. Se om den kommer opp der automatisk, eventuelt gå inn i diskmgmt.msc og se om den står som "inactive". Funker ikke det kan du også prøve pci_filerecovery (last ned og installer), scan og se om du finner "lost files" på disken. Edit: dårlig norsk Endret 30. november 2007 av gutorms Lenke til kommentar
daruu Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Ja det kan hende at noen av de "datagjennopprettingsprogrammene" greier å hente ut dataene Men hvilket program som lønner seg å bruke aner jeg ikke, men jeg vet at dette har vært tatt opp før, så ved ett søk på forumet skulle du nok finne noe Lenke til kommentar
OdinTheGod Skrevet 30. november 2007 Forfatter Del Skrevet 30. november 2007 Ja det kan hende at noen av de "datagjennopprettingsprogrammene" greier å hente ut dataene Men hvilket program som lønner seg å bruke aner jeg ikke, men jeg vet at dette har vært tatt opp før, så ved ett søk på forumet skulle du nok finne noe Jeg har søkt. Men tror ikke jeg søker med de rette ordene.. Er ikke så flink til dette Lenke til kommentar
daruu Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 (endret) https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=659528 feks eller her https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=720054 Endret 30. november 2007 av daruu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå