Gå til innhold

Pure PVP Talent spec

Anbefalte innlegg

Hei nå er det mange der ute som jeg vet Elsker Pvp world pvp og alt :D

så tenke vi kunne dele alle pvp spec som dere mener kan være bra

jeg satt og tenkte på en hybrid spec til priest og lurte på om dette er noe bra

http://www.wow-europe.com/en/info/basics/t...510051120000000

http://www.wow-europe.com/en/info/basics/t...350000000000000

det jeg prøver egentlig er og ta litt av vært talent får og se om det kan funke:P virker jo ikke så alt får dårlig... min mening seff

og nå et jeg vil ikke dø spec men jeg vil gjøre skade med 2x 1h sword

http://www.wow-europe.com/en/info/basics/t...000000000000000

Endret av DaXoN
Videoannonse
Annonse
Hva ønsker du å oppnå med den der?

hvilken av de ?

Jeg tror han mener alle, faktisk.

Priest speccet er for squishy, Shaman-speccet er ikke spesialisert nok og Warrior-speccet er bare... Defense, liksom?

Edit : Hadde nok vært artig å se en Shaman gearet etter det speccet der da, det skal du få.

Endret av jossda
Hva ønsker du å oppnå med den der?

hvilken av de ?

Priest speccet er for squishy, Shaman-speccet er ikke spesialisert nok og Warrior-speccet er bare... Defense, liksom?

Edit : Hadde nok vært artig å se en Shaman gearet etter det speccet der da, det skal du få.

hehe må tenke utenfor boksen er det jeg vil

Ok tenk dere prest specet... Du har alt du egentlig trenger i mass pvp ... du har spirit vis du skulle dø

du har reduce damage

du har litt shadow damage

du har litt av alt ;)

Shaman specet er bare moro ... du må ha en sweet mix av MYE healing enchants på melle dps gear det kan funke med patchen tenk deg selv... du har mye attack power en sweet mix av hit / hp / armor og i tillegg gjør shock nå mye skade ;)

=) og warrior er ikke bare defence den er skade med def igjen du må ha en mix av gear;)

Jeg liker å overlate oppsetting av talent speccs til de som kan det. Lager man sine egne blir det bare dritt, min erfaring.

synes ikke jeg :p faktis ikke enig

ok dette kommer sikkert til og høres teit ut men

Man er ikke bedre en det man spiller

jeg har sett folk med blue / green gear og selvlaget noob spec Banke Epic High warlords pre tbc...

har gjort det selv faktis duel med en warrior high warlord var han og jeg var rogue... men jeg vant

Jeg liker å overlate oppsetting av talent speccs til de som kan det. Lager man sine egne blir det bare dritt, min erfaring.

synes ikke jeg :p faktis ikke enig

ok dette kommer sikkert til og høres teit ut men

Man er ikke bedre en det man spiller

jeg har sett folk med blue / green gear og selvlaget noob spec Banke Epic High warlords pre tbc...

har gjort det selv faktis duel med en warrior high warlord var han og jeg var rogue... men jeg vant

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

hvilken av de ?

hehe må tenke utenfor boksen er det jeg vil

Ok tenk dere prest specet... Du har alt du egentlig trenger i mass pvp ... du har spirit vis du skulle dø

du har reduce damage

du har litt shadow damage

du har litt av alt ;)

Litt av alt og ingenting, på en måte.

Er selv priest og ville aldri i mine villeste drømmer ha speccet noe slikt om jeg ønsket å være konkuransedyktig i PvP. Du mangler nøkkelspells som Blessed Resilience, Martyrdom, Imp. Mana Burn osv. Dersom man er cappa på resilience går man gjerne PI, dette får du heller ikke. Eneste dmg. jeg gjør som priester SW:D, Wanding eller slår med macen for å interrupte. Vel, ved mindre vi pusher ett target veldig.

Kort sagt, det er ikke ett alternativt spec for highrated priests.

Shaman specet er bare moro ... du må ha en sweet mix av MYE healing enchants på melle dps gear det kan funke med patchen tenk deg selv... du har mye attack power en sweet mix av hit / hp / armor og i tillegg gjør shock nå mye skade ;)

Pure PVP Moro spec, OIC! : -)

=) og warrior er ikke bare defence den er skade med def igjen du må ha en mix av gear;)

Vel.. Hadde jeg sett en warrior med det speccet ville jeg ha bedt han tenke seg nøye om før han bega seg ut på PvP.

det er viktig å finne en talent build som passer din spillestil, men litt av alt gjør at du misser noen nøkkelspells som jossda sier. Mange av disse er lengere nede i talent treet, så du burde fokusere litt på hva det er du vil oppnå med spilleren, og satse mer på ett av trærne enn alle tre.

Endret av Christeven
Er jo bra med f.eks. en shaman som er litt god i healing, litt god i dps med weapons og litt god casting dps ... ... ... ... ... ...

Hadde vært interessant å se en sånn shammy, hvis han i tillegg var gearet opp for speccet sitt.

Haha, hadde vel flydd rundt 90% av tiden med et godt synlig Hunter's Mark over hodet i alle fall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...