nomorebs Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Fikk akkurat beskjed på PS3'en om å laste ned Assassin's Creed 1.10 update på 25MB... håper dette gjør susen Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Spennende. Noen som har mer info om hva som fikses? Lenke til kommentar
Thespaniard Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Noen som kan bekrefte at updaten løser problemet med AC at det "henger" seg? Lenke til kommentar
Trilithion Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Har spilt nå i 15min og funker bra. Mine frysninger pleide å komme ganske fort etter jeg starter spillet for første gang. Men teste litt lenger. Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Har spilt nå i 15min og funker bra. Mine frysninger pleide å komme ganske fort etter jeg starter spillet for første gang. Men teste litt lenger. Jeg fikk spillet idag. FIkk også oppdateringen, har ikke merket noe feil med spillet:) Spilt i noen timer Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Merkelig hvordan disse feilene er såpass random. Har aldri fått noen feil på spillet. Men har bare spilt i 4-5-6 timer. jaja, håper oppdatering fikser problemene for folk Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Any release notes? Birger Lenke til kommentar
sv1 Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 http://www.n4g.com/ps3/News-89253.aspx Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Any release notes? Birger Ja, her er mailen jeg fikk. Kjære kundeDet er utgitt en ny patch av Sony på Playstation 3 nettverket, som oppdaterer ditt eksemplar av Assassin’s Creed. Vi anbefaler på det sterkeste at du installerer denne oppdateringen for ditt spill, slik at du kan fortsette å bruke produktet. For å gjøre dette, vennligst følg informasjonen under: Start Playstation 3 Start spillet Et vindu vil dukke opp og fortelle deg at det er en viktig opppdatering som må installeres for at dette spillet skal fungere Press X-knappen for å starte nedlastning av en 25 megabytes oppdatering Dette vil da laste ned og installere og burde ikke ta mer enn ett minutt Etter dette burde spillet fungere som normalt Alle som har mailet fram og tilbake med Ubi Support har fått denne. Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Nå hengte min seg opp! Rett etter at jeg drepte gubbe nr 2. Lenke til kommentar
BoRsE Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Er ikke dette en update som alle får automatisk? det er litt teit da... Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Du får den kun om du har PS3 koblet til internett. Så nei, alle får ikke dette automatisk. Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Nå begynner jeg å bli lei! Har spilt Fifa litt nå, og begynte å spille AC igjen. Spilt i 2 min så låste vinduet seg! Fikk ikke gjort noe, måtte bruke "Svenske-knappen" bak på playstation. Hadde ingen problemer med spillet før jeg oppdaterte det igår, med den oppdateringen man MÅTTE gjøre! Dritt asså Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Hmmm, merkelig. Du burde si ifra til Ubisupport. Du trenger ikke bruke spenningsbryteren bak, hvis du holder inne varmeknappen foran i et par sekunder så slår den seg av etter 10 sekunder eller no. Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Hmmm, merkelig. Du burde si ifra til Ubisupport. Du trenger ikke bruke spenningsbryteren bak, hvis du holder inne varmeknappen foran i et par sekunder så slår den seg av etter 10 sekunder eller no.Hva er mailen til de? Lenke til kommentar
Thespaniard Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 http://www.ubi.com/no/ --> Support (øverst til høyre) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå