Ozelot Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Jeg har noen pakker med Powerade PRO liggende som jeg lurer på å selge. Trener selv, men synes vann er bedre(liker ikke å jukse hehe). Pakken veier 1 kilo står det, og skal blandes med 20 liter vann(er ikke dette litt mye?). Hva kan jeg ta for noe slikt? 2-300,- ? Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 i og med at det koster 2-300 for pulver til 20L energidrikk i butikken, tror jeg du skal slite med å få mer enn 100-150 for det. drikk det selv Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 30. november 2007 Forfatter Del Skrevet 30. november 2007 Men er ikke Powerade veldig bra? Og har datostemplingen på det noe å si for holdbarheten? (gikk ut for 1 år siden) Lenke til kommentar
kopperhead Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Hvorfor kjøpte du det i det hele tatt hvis du ikke liker å jukse oO? Drikk det selv, som henrik sier.. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 1. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2007 (endret) Hvorfor kjøpte du det i det hele tatt hvis du ikke liker å jukse oO?Drikk det selv, som henrik sier.. hehe, hørtes litt suspekt ut kanskje? Neida, men liker ikke å få et plutselig hopp i resultatene på trening, for å gå ned igjen, hehe. Fikk det av en arbeidskollega som pleier å ha ansvar for den årlige Volley-turneringen her på høgget. Kan være jeg fikk det fordi det er gått ut på dato for 1 år siden. Endret 1. desember 2007 av Ozelot Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå