Gå til innhold

Sigg er for stor...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bare så "synd" at

<span style="font-size: 9px; line-height: normal">

ikke fungerer i Opera (Linux).

Og standard max størrelse på signatur (for de som er kjent ifra Usenet) er 4 linjer - ikke 5 eller 6 og iallefall ikke 12.

:evil:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg foreslår at ThomasM får sin signatur tvangskuttet. Forumets netikette sier "En signatur bør aldri gå over mer enn 7 linjer, 4 er normalt."

Thomas M sin signatur, gjengitt i orginal størrelse:

p4 2,4b@2,9

512 mb apacer pc 2700 ddr

asus p4b533

samsung 40x brenner

sony 52x cdrom

asus v8440 geforce 4 ti 4400

fancy diskettstasjon

lian li pc6099b med lcd display

soundblaster live audigy player

osv...

14k i 3dmark 2001 se :cry:

Lenke til kommentar

Jeg kan ikke forstå hvorfor ikke administratoren kan lage et eget felt i profilen kalt "PC spesifikasjoner", hvor brukeren kan taste inn så masse specs de vil.

Hvis det i en post skulle være relevant med pc specs'en, er det bare å se i profilen til vedkommede.

Modden som skal til for å legge til et nytt felt i profilen er ikke så stor, tar maximum 20 minutter.

Lenke til kommentar
Jeg kan ikke forstå hvorfor ikke administratoren kan lage et eget felt i profilen kalt "PC spesifikasjoner", hvor brukeren kan taste inn så masse specs de vil.

Godt forslag. Eller kanskje en annen løsning hadde vært bedre. Da tenker jeg på å lage en egen knapp for "PC". Da kan man trykke på knappen, på linje med "E-post", "WWW" og "ICQ".

Dette vil spare mye scrolling, og gjøre forumet mye mer lettlest.

Lenke til kommentar

Hvis det i en post skulle være relevant med pc specs'en, er det bare å se i profilen til vedkommede.

Modden som skal til for å legge til et nytt felt i profilen er ikke så stor, tar maximum 20 minutter.

Det er snakk om mye arbeid og legge til det feltet, for øyeblikket tror jeg nok at drifts folka har mer en nok å jobbe med og som prioriteres høyere.

Lenke til kommentar

Synes iallefall det ikke skulle vært mulig å hatt siggen på som default. Man skulle vært nødt til å merke av for sigg hver gang man ville ha den med.

Kunne vært en begrensning på fire linjer. Ikke antall tegn, da det kan bli problemer med lange linker siden bbkoden også teller med.

ThomasM's sigg er litt drøy ja. 11 linjer er nok i meste laget.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...