John Abrahamsen Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 3 linjer er nok! sier gutten med 5 linjers sig =) Jeg mente med skrift på :oops: Lenke til kommentar
BBC Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Bare så "synd" at <span style="font-size: 9px; line-height: normal"> ikke fungerer i Opera (Linux). Og standard max størrelse på signatur (for de som er kjent ifra Usenet) er 4 linjer - ikke 5 eller 6 og iallefall ikke 12. Lenke til kommentar
Thraze Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Jeg bruker sigg for å skryte og vise alle hvilken super pc jeg har, og jeg bryr meg ikke om hva andre sier 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Ja huff.. Tenk om alle var sånn som deg GodSlayer.. Lenke til kommentar
Sevenord Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 skal sjekke om signaturen min er blitt forminsket...Er den ikke det, kan dere kanskje vise meg hvordan jeg skal fixe det :wink: lenge siden jeg holdt på med slikt... edit: jeg fikk til, men den ble litt i minste laget :wink: Lenke til kommentar
Yallis Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 jeg har bare 2 linjer, det dekker alt det er det det gjør. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Er enig i at siggen hos noen er for store. Men det også de som bruker tegnene med måte, slik som urler osv. Blir det ett problem så kommer vi til å justere dette. Lenke til kommentar
Dovrebanen Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 Jeg foreslår at ThomasM får sin signatur tvangskuttet. Forumets netikette sier "En signatur bør aldri gå over mer enn 7 linjer, 4 er normalt." Thomas M sin signatur, gjengitt i orginal størrelse: _________________ p4 2,4b@2,9 512 mb apacer pc 2700 ddr asus p4b533 samsung 40x brenner sony 52x cdrom asus v8440 geforce 4 ti 4400 fancy diskettstasjon lian li pc6099b med lcd display soundblaster live audigy player osv... 14k i 3dmark 2001 se Lenke til kommentar
Misshaped Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 Eller noe trist og nostalgisk. Off-topic: Har spilt Final Fantasy IX ser jeg. Den lille trollmannen er søt ass :wink: Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 På Nintendo Forumet (www.nintendo.no/forum/active.asp) hadde jeg før en sigg med drøssevis av linjer. Fjernet litt av den nå da. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 Jeg kan ikke forstå hvorfor ikke administratoren kan lage et eget felt i profilen kalt "PC spesifikasjoner", hvor brukeren kan taste inn så masse specs de vil. Hvis det i en post skulle være relevant med pc specs'en, er det bare å se i profilen til vedkommede. Modden som skal til for å legge til et nytt felt i profilen er ikke så stor, tar maximum 20 minutter. Lenke til kommentar
buskmann Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Jeg kan ikke forstå hvorfor ikke administratoren kan lage et eget felt i profilen kalt "PC spesifikasjoner", hvor brukeren kan taste inn så masse specs de vil. Godt forslag. Eller kanskje en annen løsning hadde vært bedre. Da tenker jeg på å lage en egen knapp for "PC". Da kan man trykke på knappen, på linje med "E-post", "WWW" og "ICQ". Dette vil spare mye scrolling, og gjøre forumet mye mer lettlest. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Hadde sikkert vært en god ide men for øyeblikket tror jeg at drift har nok å slite med om de ikke skal begynne å modifisere forumet mer. henviser bla til mailproblemene og de andre småbugga som kommer og går. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Eller noe trist og nostalgisk. Off-topic: Har spilt Final Fantasy IX ser jeg. Den lille trollmannen er søt ass :wink: Søt? Han er enorm! Vivi drar frem ultima og knuser all motstand. A black mage created of the mist, with the powers of the elements. FF9 er det beste spillet noensinne. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Jeg kan ikke forstå hvorfor ikke administratoren kan lage et eget felt i profilen kalt "PC spesifikasjoner", hvor brukeren kan taste inn så masse specs de vil. Hvis det i en post skulle være relevant med pc specs'en, er det bare å se i profilen til vedkommede. Modden som skal til for å legge til et nytt felt i profilen er ikke så stor, tar maximum 20 minutter. Det er snakk om mye arbeid og legge til det feltet, for øyeblikket tror jeg nok at drifts folka har mer en nok å jobbe med og som prioriteres høyere. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Synes iallefall det ikke skulle vært mulig å hatt siggen på som default. Man skulle vært nødt til å merke av for sigg hver gang man ville ha den med. Kunne vært en begrensning på fire linjer. Ikke antall tegn, da det kan bli problemer med lange linker siden bbkoden også teller med. ThomasM's sigg er litt drøy ja. 11 linjer er nok i meste laget. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå