Gjest Guest_OC_* Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Jeg trenger dating tips! Jeg skal kanskje på date snart. Noen av de tidligere romansene mine har det ikke blitt noe mer av pga at jeg (eller vi) ikke har fått til noen dypere samtaler (de som binder en sammen). Jeg har ofte følt meg rådvill og ikke visst hva jeg skal finne på og si for å få i gang en sånn samtale. Er det noen som har noen tips om hvilke temaer som er litt spennende? Og hvordan kan en forhindre å havne i "venne-sonen"? Lenke til kommentar
granny Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 (endret) Jeg trenger dating tips! Jeg skal kanskje på date snart. Noen av de tidligere romansene mine har det ikke blitt noe mer av pga at jeg (eller vi) ikke har fått til noen dypere samtaler (de som binder en sammen). Jeg har ofte følt meg rådvill og ikke visst hva jeg skal finne på og si for å få i gang en sånn samtale. Er det noen som har noen tips om hvilke temaer som er litt spennende? Og hvordan kan en forhindre å havne i "venne-sonen"? Tror vel ikke at de "dype" samtalene vil komme på første date... Men må nok bli litt mer kjent med hverandre før jeg hadde følt det naturlig å åpne meg helt for en annen person. Det jeg tror er viktig er at man er ærlig fra første stund og ikke prøver å gjøre seg til noe annet en den man er. Da har man startet med åpne kort og det blir mye lettere å fortsette å være åpen også siden. Ikke så dumt å starte som venner heller, det er et godt utgangspunkt det Endret 30. november 2007 av granny Lenke til kommentar
Gjest Guest_OC_* Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Ikke så dumt å starte som venner heller, det er et godt utgangspunkt det Mange som sier at hvis du først har blitt venn med ei jente så skal det mye til å bli noe mer.. Lenke til kommentar
granny Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Ikke så dumt å starte som venner heller, det er et godt utgangspunkt det Mange som sier at hvis du først har blitt venn med ei jente så skal det mye til å bli noe mer.. Kanskje ikke være "alt for mye" venn da.. bare akkurat passe til at jenta føler hun kan åpne seg.. du skal de det kan gi resultater det også.. Lenke til kommentar
lupah Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Personlig ville jeg ikke stressa så mye. Bare ta ting som de kommer, og ikke prøv på en unaturlig måte å få til ditt og datt. Lenke til kommentar
ellys Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 finn noen bøker av david deangelo, mye gull der ang dette. tror noen svenske pirater kanskje kan ha noe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå