CoreX Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Heisann! Jeg har nå letet lenge etter en pc, og har kommer fram til at jeg kan bruke opptil 7000.' PC-en skal brukes til skolearbeid, gaming o.l De eneste kravene jeg har er at den kan kjøre CS:S, Call of Duty 4, Day of defeat og Crycis. Altså nyere spill som kommer. Fordi den PC-en jeg har nå begynte og svikte da jeg prøvde COD 4. Den må være så billig så mulig, men må altså kunne kjøre div spill. Den må ikke være for varm, og ikke bråke en masse. Den må også ha minst 2 GB ram. Selv om jeg har lite penger, tror jeg det kan bli en veldig bra pc. Det jeg har fra før er : - Mus - Tastatur - Lydkort - 2 Harddisker (SATA) Jeg har også to gamle 512 brikker, men vet ikke om de kan brukes lengre. Lenke til kommentar
CoreX Skrevet 30. november 2007 Forfatter Del Skrevet 30. november 2007 Ingen som har ett eneste forslag til hva jeg kan kjøpe/bygge? Lenke til kommentar
ohh82 Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Noe som dette vil nok funke fint for deg https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=59832 Kommer på litt over 5000kr vis du bruker dine gamle harddisker. Du bør da ha nok igjen til og kjøpe en skjerm vis du mangler dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå