Statement Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 (Jeg har insalert Mozilla fra min mdk9 CD) Jeg lastet ned j2re-1_4_1_01-linux-i586.bin fra sun og instalerte denne i /usr/share/. Da ble mappen /j2re1.4.1_01 laget automatisk. Så gikk jeg inn i mappen /usr/share/j2re1.4.1_01/plugin/i386/ns610 og laget jeg en symbolsk link av filen libjavaplugin_oji.so. Den laget jeg i /usr/lib/mozilla-1.1/plugins. Jeg var sikker på at dette skulle virke, for jeg har fulgt instuksene for instalering som Mozilla har på sin web. I etterkant har jeg også prøvd å lage en symbolsk link av filen som ligger i mappen plugin/ns600/libjavaplugin_oji.so. Filen heter det samme men er litt mindre. Dette ga heller ingen resultater :-( Jeg har også prøvd å lage linker til katalogen /home/knut/.mozilla/plugins/. Hva har jeg gjort feil? Lenke til kommentar
Dauen Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Hei, jeg har ogsa MD9.0, og bruker Mozilla-1.1. Har installert Java i henhold til instruks og alt fungerer greit. Etter at jeg installerte j2re1.4.1_01 i /usr/lib/java/ , sa brukte jeg konsoll, hvor jeg skiftet katalog til /usr/lib/mozilla-1.1/plugins. Der skrev jeg ln -s /usr/lib/java/j2re1.4.1_01/plugin/i386/ns610/libjavaplugin_oji.so Av det du skrev sa ser det ut som vi har likt oppsett, med unntak av at jeg installerte j2re i /usr/lib/java, men det skulle jo ikke ha noen betydning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå