EB_Veyron Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 (endret) Vet noen om noen steder som har Guitar Hero 3 inne til noe annet enn spaceworld-pris? Virker som det er utsolgt overalt. Evt. er det noen som vet når platekompaniet får inn nytt parti? edit: endra topic litt Endret 30. november 2007 av EB_Veyron Lenke til kommentar
Lommiss Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Jeg vet at de har det inne på EBGames på Aker Brygge ihvertfall, om du bor i Oslo da... Der kjøpte jeg det, og det kosta 749 eller 799.... Lenke til kommentar
Bone Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Spørs hvor du bor.. så de på Elkjøp på Karihaugen her for et par dager siden.. de hadde "tonnevis" .. Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Kjøpte PS3-versjonen på Game/Spiderman i Parkveien for to dager siden. Vet ikke hvor mange dem hadde igjen. Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 1. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2007 Til PS3. Jeg bor i Trondheim. Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Har du sjekket spiderman, spaceworld osv? Og skal vel alltid være noe å finne på nett Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 1. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2007 Har ikke sjekket spiderman, men på spaceworld koster det 900,- og det gidder jeg ikke betale når jeg får det for 650,- på platkomp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå