kake111 Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Hei! MÅ IKKJE LESE AV FOLK SOM SKAL HA UNCHARTED veldi takknemlig viss eg får hjelp Eg sitter fast i Uncharted. Har kommet der som dei statuene er og kommer ikkje lengre. Har vrid hjernecellene på jakt etter svaret, men eg kommer ikkje lengre.... Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 (endret) Jeg må si det var en jævlig dårlig beskrivelse av hvor du er. Det er da statuer over alt i det spillet. Endret 30. november 2007 av Geofrank Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 HVvis det er i starten, må du hoppe opp på den. Lenke til kommentar
gapps3 Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 (endret) Hvis det er de mot slutten må du vri de til de står i de riktige rettningene som forklart i boken . (navn på figur står på rettningen i kompasset ) Endret 30. november 2007 av gapps3 Lenke til kommentar
kake111 Skrevet 30. november 2007 Forfatter Del Skrevet 30. november 2007 fant ut av det til slutt sjøl... veit det var litt dårlig forklaring Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Haha, er på samma stedet, skjønner ikke en dritt. De fire statuene man skal vri, men skjønner ikke hvordan man skal se i den boka åssen vei de skal ! Sikker veldig enkelt men.. Kunne trengt litt hint her. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Se på golvet. Det finner du et kompass som viser nord, sør, vest og øst. Lenke til kommentar
JarlDR Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Boka forteller hvilken retning de skal peke mot. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Boka viser ikke hvilken vei som er nord, sør osv. Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Boka viser ikke hvilken vei som er nord, sør osv. Boka viser hvilken vei hver statue skal stå. På gulvet er et kompass de skal tilpasses. Hvis du ikke ser dette, må du ta på brillene. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Se på golvet. Det finner du et kompass som viser nord, sør, vest og øst. Boka viser ikke hvilken vei som er nord, sør osv.Legg sammen disse to du. Kanskje du må ta på brillene.Uannsett så har trådstarter nevnt boka. Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Takk! Fikk det til, men nå kom jeg til en ny liten hodetrim... Jeg har nettopp dratt ned begge de store nøklene og det vinduet åpna seg, men, åssen kommer jeg meg inn dit? Står på den lyskrona.. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Når du står på lyskronen så se til høyre og venstre. Skal vre noe på veggene som du kan ta tak i for å klatre videre. Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Takk! Er på kapittel 22 nå, hvor mange kapitler er det? Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Er på kapittel 22 nå, hvor mange kapitler er det? 22 Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jeg hadde litt problemer der det var noen gamle ruiner, og så var det folk som skjøt på meg. Men jeg kom meg videre... Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Er på kapittel 22 nå, hvor mange kapitler er det? 22 Haha, jaja.. Vanskelig han bossen da, noen taktik man burde bruke? Skyte alle rundt eller skyte bare på han mannen ? Lenke til kommentar
shaker Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Du kan ikke drepe "bossen" før han er alene så det er bare å drite i han Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Du kan ikke drepe "bossen" før han er alene så det er bare å drite i han Riktig, skyt de andre når han dukker, og dukk når han skyter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå