Erik Langedal Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Jeg har et nettverk med to maskiner. Den ene er det 2000 på og den er koblet til internett med en ISDN tilkobling. Den andre har XP Pro og har ikke internett. Så jeg lurte på hvordan jeg skal dele internet tilkoblingen på 2000 maskinen. Sånn at maskinen med XP kan koble til internet :oops: Har ikke noe særlig peiling på nettverk. Kan noen hjelpe meg??? 8) Nettverket ser slik ut: ISDN Linje----2000---Hub---XP Lenke til kommentar
agvg Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Jeg har et nettverk med to maskiner. Den ene er det 2000 på og den er koblet til internett med en ISDN tilkobling. Den andre har XP Pro og har ikke internett. Så jeg lurte på hvordan jeg skal dele internet tilkoblingen på 2000 maskinen. Sånn at maskinen med XP kan koble til internet :oops: Har ikke noe særlig peiling på nettverk. Kan noen hjelpe meg??? 8) Nettverket ser slik ut: ISDN Linje----2000---Hub---XP http://www.pcworld.no/dataguiden/index.cfm...A03D59A7522EB50 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå