NinjaTom Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Jeg tror Fable 2 har et veldig stort potensiale, og det at du kan kjøpe alt i spillverdenen er jo bare fett. Likte at hunden din er en dynamisk, men trofast AI, ikke en robot som må micro-manages hele tiden. Ville blitt veldig frustrerende. For å holde meg til emne, at det kommer sent 08 er troverdig, men overasker meg ikke om det blir en release til jul i stedet, for å makse salg. I tilleg kan du regne på en måned eller to på det en dev sier så lenge før spillet er ryktet å skulle slippes. Ikke en regel, men stemmer ofte, i hvertfall når det kommer til ambisiøse titler. Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 "Må" man ha spilt Fable 1 hvis man skal spille Fable 2? Hvis det er sånn kjøper jeg det muligens. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Fable bør spilles uansett om du skal spille Fable 2 eller ikke, så råder deg til å kjøpe det Lenke til kommentar
Oddybody Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 lasta ned fable for ei veke sidan (xbox original). utrolig mykje å gjera og god stemning Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Ja men jeg gidder ikke kjøpe det hvis det ikke er crucial for storyen, for jeg har så mange andre spill jeg må få spilt:P Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Ja men jeg gidder ikke kjøpe det hvis det ikke er crucial for storyen, for jeg har så mange andre spill jeg må få spilt:PSlenger meg på denne. Nokon som kan svare på dette? Er Fable 1 si historie krav til forkunnskap for å kunne kose seg med nr II ? Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Øhm, ingen som har sett video diary 6? Der sitter han å tegner sirkler rundt ordet (October).. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 9. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2008 Tror ikke Fable har den store innvirkningen på Fable 2. Fable er uansett ett flott spill! Birger Lenke til kommentar
zeox Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Funker Fable med VGA kabelen? fikk fryktelig lyst til å spille det akkurat nå^^ Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 11. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2008 Eneste problemet jeg fant: Fable: There are some random bursts of audio static and some minor texture issues and a short hang up when removing tattoos. Birger Lenke til kommentar
zeox Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 takker. fant pc-versjonen på elkjøp, så kjøpte det istedet. gleder meg bare mer til Fable 2 nå! Lenke til kommentar
Mortis747 Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Gleder meg mye til Fable 2, hadde ikke en gang hørt om Fable serien før jeg fikk se Fable 2 på E3 i fjor I mine øyne så det veldig bra ut, minnet meg av en eller annen grunn om Zelda, men lurer på om jeg skal kjøpe Fable, er det verdt og kjøpe det nå? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Ja Fable 2 virker enormt bra, stemmningen vertfall. gleder meg til mer info på e3 denne uken! Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Dette skal jeg ha omtrent uansett da jeg elsket eneren, og da med sikkerhet vil jeg elske oppfølgeren og Gleder meg til dem viser mer fra Fable 2! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå