dTd Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 ey! Har seg sånn at jeg får artifacts på mitt kort... jeg har vannkjøling og i følge rivatuner som har overvåking med logg så stiger gradene på core ikke noe særlig over 54 grader... så syns det er merkelig jeg får artifacts... jeg får da små fargede dotter på skjermen på desktop.. syns kun ved svart bakgrunn tho... og noen ganger i noen spill tar det helt av med masse objekter som blir "strekt" utover ol.. sånn at det blir umulig å se hva som er på skjermen :/ de små dottene på desktop har egentlig vært der en stund... men i siste tiden har det kommet noen flere og i spilla har det tatt av med kraftig artifacts til tider :/ så lurer på om kortet rett og slett er gåent eller? er jo ikke så høy temperatur heller, har overklokka det før, men det var lenge siden, og da merket jeg ikke til noen artifacts, og nå går det på stock fart... har og nyeste driverne,, noen tips? Lenke til kommentar
DoubleT091 Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Kortet er nok ferdig ja. Send tilbake dit du kjøpte det, så får du penga tilbake (eller nytt kort). Mange 7900GT'er som har samme problemet. Kjølinga di er mer enn god nok den, så det er ikke din feil. Er et eller annet som har med minnet å gjøre som blir for varmt og til slutt tar kvelden. Det du eventuelt kan gjøre, til du får kjøpt et nytt kort er å bruke RivaTuner til å sette ned hastigheten på minnet nesten så mye du kan. Da skal det meste av artifactene bli borte tror jeg. Lenke til kommentar
dTd Skrevet 1. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2007 det var litt kjipt da :/ men har jeg rett til pengene tilbake? altså prisen jeg kjøpte det for da eller? Lenke til kommentar
DoubleT091 Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Jepp Sendte tilbake et XFX 7900GT til komplett som jeg hadde brukt i et år, og fikk kjøpssummen refundert. Lenke til kommentar
dTd Skrevet 1. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2007 aha,, det er digg ;P sender mail til netshop jeg da ^^ da blir det brått et 8800gt Lenke til kommentar
DoubleT091 Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Ja, hadde bare mitt 7900 holdt ut litt lenger, så skulle jeg også kjøpt et 8800GT, men ble et GTS 640 da.. Lenke til kommentar
dTd Skrevet 1. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2007 hehe kjipern ;p satser på å få rask respons av netshop folka, få sendt det inn i løpet av neste uke og satse på svar samme uke ;P litt mye å håpe på kanskje xD Lenke til kommentar
Mann_Av_Gull Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 7900 kortene var svært hardt rammet av denne feilen. Er visst spenningsregulatoren til minnet som tar kveld. Hadde et sånt kort selv. Og det er bare å sende inn. Lenke til kommentar
DoubleT091 Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 7900 kortene var svært hardt rammet av denne feilen. Er visst spenningsregulatoren til minnet som tar kveld. Hadde et sånt kort selv. Og det er bare å sende inn. Riktig riktig.. Visste det var noe med minnet. Lenke til kommentar
dTd Skrevet 2. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2007 ja når dere sier det,, så kom jeg på det ;P hah var så stolt og litt til fordi mitt funka men varte ikke så lenge xD Lenke til kommentar
dTd Skrevet 14. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2007 jeg får vist bare 1500 kr jeg da,, selv om jeg kjøpte det for 1900 kr ;/ de sa dette var fordi de hadde kortet på lager og da får jeg igjen kun verdien av hva det er verdt nå :/ Lenke til kommentar
plebz Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Hei, jeg fikk bare 1000kr... syntes dette er svært dårlig. Jeg hadde et POV 7900GT kort som jeg kjøpte for 1900 også.... at det er slik forskjellsbehandling er jo helt sinnsykt... Lenke til kommentar
dTd Skrevet 14. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2007 hmm,, ja rart det ;S hvor handla a? og hvor lenge hadde du ditt før du leverte det inn? jeg kjøpte mitt på netshop, og hadde det i litt over 1 år... Lenke til kommentar
plebz Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Jeg kjøpte det sommeren 06, kjøpte hos Netshop jeg også men POV var produsenten. Sender en sinnamail til dem nå og håper de ombestemmer seg. Lenke til kommentar
dTd Skrevet 14. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2007 jaja,, jeg kjøpte mitt august 06 da ;S jeg kjøpte club 3d kort,, og det sendte jeg inn nå på mandag ;S så du burde fått inn minst like mye syns jeg ass ;S betalte selv rundt 1900 kr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå