Xiblit Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Hei, Hva skal man gjøre på slutten av Assasins creed - altså når man er i nå-tiden? Jeg skjønner ikke helt hva man skal da. Lenke til kommentar
Roarm Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Hei, Hva skal man gjøre på slutten av Assasins creed - altså når man er i nå-tiden? Jeg skjønner ikke helt hva man skal da. gå inn på soverommet og gå bort til senga. Lenke til kommentar
El_Ninjo Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Gå inn på soverommet og slå på Eagle Vision.. Men er skuffet over slutten, litt for mye "cliffhanging" for min del... Lenke til kommentar
Xiblit Skrevet 30. november 2007 Forfatter Del Skrevet 30. november 2007 Hei, Hva skal man gjøre på slutten av Assasins creed - altså når man er i nå-tiden? Jeg skjønner ikke helt hva man skal da. gå inn på soverommet og gå bort til senga. Men man kan jo gå inn på dataene - skal man ikke noe mer? Lenke til kommentar
Xiblit Skrevet 30. november 2007 Forfatter Del Skrevet 30. november 2007 (endret) Hei, Hva skal man gjøre på slutten av Assasins creed - altså når man er i nå-tiden? Jeg skjønner ikke helt hva man skal da. Endret 30. november 2007 av fredrik Lenke til kommentar
vegardj Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Hoppsann, skulle visst ikke gått inn i denne tråden... Best å snike seg ut igjen så fort som bare det Lenke til kommentar
Core-1 Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Hei, Hva skal man gjøre på slutten av Assasins creed - altså når man er i nå-tiden? Jeg skjønner ikke helt hva man skal da. skriv SPOILER WARNING i overskrift! skal snart spille det spillet her.... Lenke til kommentar
r88 Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Og la denne tråden synke til bunns, slik at man holder seg til den opprinnelige tråden om spillet, hvor trådstarter kunne funnet svarene på det han lurer på. Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Hvorfor poster du to like poster nesten samtidlig i forskjellige deler av forumet? Rapportert... Lenke til kommentar
yeoman Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 (endret) Hei, Hva skal man gjøre på slutten av Assasins creed - altså når man er i nå-tiden? Jeg skjønner ikke helt hva man skal da. TRykk Y ved sengen og se på veggen. Endret 30. november 2007 av yeoman Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 To identiske tråder er flettet sammen, og den ene dermed flyttet fra generelt om spill og til Microsoft. Det er også lagt til spoilerwarning i emnefeltet. Trådstarter, det er ikke tillatt å poste samme spørsmål på flere deler av forumet. Samtidig vil jeg gjerne at du advarer mot spoilere i emner om forteller om handlingen i et spill. Ikke sikkert alle er kommet like langt. Ikke kommenter dette innlegget. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå