Theo343 Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 (endret) Jeg tenkte at "ok nå kjøper jeg meg et skjermkort på vei hjem". Det måtte da enten bli 8800GT eller HD3870 som var de nye kortene på markedet. Jeg lette på netshoposlo.no, computercity.no og datakjeden.no som har butikker i Oslo på vei nordover. Ingen hadde noen av disse kortene og det beste tilbudet jeg fant var et kort på netshoposlo.no som kun var 1 av. Og jeg har blandede erfaringer med å bestille en var de har 1 igjen av. Trist... penger spart for meg, tapt for butikken. Takk Endret 30. november 2007 av Theo343 Lenke til kommentar
Sindre Aleksander Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Dumt at det ikke finnes store lager av disse kortene ja, siden de yter veldig bra i forhold til prisen. Håper nVidia skjerper inn mot jul og på nyåret hvertfall, når dem i tillegg lanserer nye 8800GTS med G92-kjerne(er vel kjernene nVidia sliter med å levere nok av). Grattis med 10k posteringer Theo! Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 30. november 2007 Forfatter Del Skrevet 30. november 2007 (endret) Jepp, det hadde smakt godt med et nytt skjermkort på vei hjem nå. Men jeg får smøre meg med tvangstrøye. EDIT: Lommeboken min er kåtere enn en stranda Værbukk om dagen, så dette er kjipern. Endret 30. november 2007 av Theo343 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå