joejoe Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 (endret) Glem det. Endret 1. desember 2007 av SoN Nessa Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Fin tråd, det skal du ha, men jeg måtte le litt av Spartans of Norway Lenke til kommentar
joejoe Skrevet 30. november 2007 Forfatter Del Skrevet 30. november 2007 Av resultatene eller? Lenke til kommentar
ManheiM Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Hei, jeg er klar for å prøve spille. Har akkurat forlatt klanen min i håp om å finne en som er bedre og mer organisert. Jeg er 17 år, kommer fra fredrikstad. Har spilt cod siden 1'eren kom og er helt klart best med assault rifler. Gamertag: formlesstutta Mvh Petter Lenke til kommentar
joejoe Skrevet 1. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2007 Lagt deg til... Litt usikker på om jeg trenger flere nå, har noen jeg skal prøve ut og noen som muligens joiner. Lenke til kommentar
admiringworm Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 hei, jeg skulle gjerne prøve spilt jeg også viss det er plass, jeg er 19 år og bor i en liten plass i nord-norge. har spilt cod sia 2'ern. er passelig god med assault riflene. Gamertag: admiringworm Lenke til kommentar
benyeah Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 bor sikkert mange spartanere i Norge... Lenke til kommentar
joejoe Skrevet 1. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2007 Har faktisk quitta klanen nå, så emnet kan stenges av mod. Litt uventa at jeg skulle quite, menmen. Ingen kommentarer her nå -.- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå