HFL Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 For litt siden så la dere ut masse videoer fra spillet. dere skrev også at dere skulle legge ut en review av spillet, før det slippes løs i butikkene. Hvor blir det av denne reviewen?, spillet kommer jo i butikkene i MORGEN!!! Lenke til kommentar
TST Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Vi har hatt forbasket mye å gjøre den siste tiden, det er grunnen til at omtalen er litt forsinket. Omtalen kommer i løpet av denne uken. Lenke til kommentar
HFL Skrevet 6. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2003 ok, takk for svar gleder meg sinnsykt mye til det kommer, det blir kult , er det noen som vet om man kan spill det live? Lenke til kommentar
Trøndergutt Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Det er gjort en spill anmeldelse av Racing evoluzione i VG idag. Du kan gå inn på www.vg.no/spill Har selv gledet meg til dette spillet, men jeg tror Mercedes benz world racing blir et mye bedre spill, ihvertfall spillbarheten/bilfølelsen. Ketil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå