tjalla Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Vært fan i 6-7 år nå og har lenge håpa på en gjenforening og konsert i Norge. Noen andre som skal på konserten? Håper også på at det blir fokus på det gamle materialet. Zeitgeist og forsåvidt de seneste albuma har vært ganske middelmådige. Lenke til kommentar
Toa Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Billetter er kjøpt og bestilt, så satser jeg på at jeg får tatt turen fra Bergen til Oslo til denne konserten. Smashing er et band jeg veldig gjerne vil få med meg live. Lenke til kommentar
robiwan Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Jeg regner med at jeg skal, var på avskjedskonserten deres Lenke til kommentar
Eulogist Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Gleder meg veldig til SP konserten. kjøpte billet med en gang de kom ut. Jeg syntes Zeitgeist var et strålende album, Tarantula, Bring the light osv. DEILIG.. Noen som vet noenlunde spillelisten dems på konsert i år? Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 (endret) Haha, da var dagen her :!: Starter kl. 19.30. Dørene åpner 1 time før. Support: Heroes & Zeros Pris kr. 475,-. Slutt ca. kl. 22.00. Stå- og sitteplasser. Endret 29. februar 2008 av jadz Lenke til kommentar
robiwan Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Haha, da var dagen her :!: Starter kl. 19.30. Dørene åpner 1 time før. Support: Heroes & Zeros Pris kr. 475,-. Slutt ca. kl. 22.00. Stå- og sitteplasser. Selges det fortsatt billetter? Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Noen som vet noenlunde spillelisten dems på konsert i år? Ja. De spiller omtrent nøyaktig det samme hver gang, så her er kveldens setliste (egentlig fra Brüssel 19. februar): Porcelina of the Vast Oceans Behold! the Night Mare Bring the Light Tonight, Tonight Mayonaise Try, Try, Try Superchrist (Come On) Let's Go! Stellar Perfect Lily The Rose March Today Tarantula Stand Inside Your Love Ava Adore Drown Bullet with Butterfly Wings 1979 That's the Way (My Love Is) My Blue Heaven [Whiting/Donaldson] The Everlasting Gaze Cash Car Star > Easy Livin' [uriah Heep] > Foreplay [boston] > For What It's Worth [buffalo Springfield] > Wasted Years [iron Maiden] (tease) Daydream Wound United States Encore: Lips Like Sugar [Echo and the Bunnymen] Samboeren har lurt meg med i kveld, selv om det er svært lenge siden jeg aktivt likte Smashing Pumpkins. Kan jo bli gøy, men har ikke så store forhåpninger. Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Oslo, Oslo - how low can you go? Oslo, are you high? Oslo, are you high? Oslo, how low can you go? 1979 + That's the Way (My Love is) Kvaliteten på bildet er rompe, lyden er akseptabel (i alle fall delvis). Lenke til kommentar
Houseman Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Har noen en bekreftet setlist? Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Har noen en bekreftet setlist? http://www.spfc.org/tours/date.html?tour_id=1325 Porcelina of the Vast Oceans Behold! the Night Mare Bring the Light Tonight, Tonight Mayonaise Try, Try, Try Superchrist (Come On) Let's Go! Stellar Perfect Lily (My One and Only) The Rose March Today Tarantula Stand Inside Your Love Ava Adore Drown Bullet with Butterfly Wings (improv: "Oslo") 1979 That's the Way (My Love Is) My Blue Heaven [Whiting/Donaldson] The Everlasting Gaze Cash Car Star > Easy Livin' [uriah Heep] > Foreplay [boston] > For What It's Worth [buffalo Springfield] > Wasted Years [iron Maiden] (tease) Daydream United States Encore: I Don't Mind Cherub Rock Lenke til kommentar
Houseman Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Takker. Vi dro dessverre etter ca. to timer og et kvarter og gikk glipp av bl.a. Cherub Rock. Kjedelig. Men bra konsert ellers og morsomt å se Billy Corgan i godt humør. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 1. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2008 Fankern. Dette har gått i glemmeboka. Var temmelig stor fan for 3-4 år sida, men skulle ha vært gøy å fått med dette. Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Jau, det var ganske OK. Nostalgisk å høre de gamle klassikerne, selv om framføringen ikke var så superbra alltid, og det nye materialet var elendig. Billy var i godt humør og spøkte og lo en del. Totalt sett en konsert på det jevne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå