RKR1992 Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 (endret) ! Endret 30. november 2007 av RKR1992 Lenke til kommentar
RKR1992 Skrevet 30. november 2007 Forfatter Del Skrevet 30. november 2007 Er det ingen som har noen meninger om bilde mitt??? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Det skal gå 24timer før du bumper en tråd Men syntes ikke bildet var så bra, kjedelig og kornete. Lenke til kommentar
DHM Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Det skal gå 24timer før du bumper en tråd Men syntes ikke bildet var så bra, kjedelig og kornete. Det er spesielt kornete i det oransje delen av bildet...HAH Trøtt -_-' Uansett, ikke veldig spennende bilde, utbrente skyer og som sagt kornete. Lenke til kommentar
christofferv Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Er enig med svarene over, men de kornete delene brydde meg lite! Er forøvrig ikke noe spesielt med dette bildet, og ingenting som fenger meg. Bedre lykke neste gang sier jeg! Lenke til kommentar
GibsonLesPaul Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Jeg vil ikke si at bilde er direkte dårlig, ganske dramatisk bilde, samtidig som det er harmonisk. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Bildet viser seg ikke her. Lenke til kommentar
christofferv Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Bildet viser seg ikke her. This post has been edited by RKR1992: Today, 23:05 Ser ut som om han har slettet hele tråden! Lenke til kommentar
DHM Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Bildet viser seg ikke her. This post has been edited by RKR1992: Today, 23:05 Ser ut som om han har slettet hele tråden! Eh nei ? Lenke til kommentar
RKR1992 Skrevet 30. november 2007 Forfatter Del Skrevet 30. november 2007 Skjedde noe feil! Sorry Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Der kom bildet tilbake, ja. Jeg syntes det var et fint bilde. Kotrasten mellom himmelen, åkeren og skogen i bakgrunnen var flott. Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Du har fanget fargene fint, men du kunne fått en del mer ut av bilde! Bruk mer tid neste gang, så kommer du enda næremere mål ! Lenke til kommentar
RKR1992 Skrevet 30. november 2007 Forfatter Del Skrevet 30. november 2007 (endret) Er gul fargen for sterk? Er det, det som er feil? Og er det noen mulighet å fikse det som er konerte i bilde isåfall hvoprdan? Endret 30. november 2007 av RKR1992 Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 synes det var et bra bilde, kanskje ikke det mest spennende motivet, men hvorfor skal absolutt alle motiv være spennende og sylskarpe? Jeg finner en slags ro når jeg ser på bildet og hva om det er kornete? Ser forøvrig masse korn på bildet, jeg spesielt nedert i bildet... Lenke til kommentar
EiSvIn Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Vanskelig å svare på om det er bra eller dårlig, uten at man vet hva du legger i disse begrepene. Personlig syntes jeg det var ganske kjedelig ... Lenke til kommentar
RKR1992 Skrevet 30. november 2007 Forfatter Del Skrevet 30. november 2007 Det jeg vil vite er hva jeg kan gjøre for at bilde kan bli bedre? Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Når du står der du tok bilde, kan du ta deg noen ekstra minutter å finne ut fra hvilken vinkel utsnitte vil bli mest spennende, og hvordan perspektiv du burde bruke. Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 (endret) Er enig med svarene over, men de kornete delene brydde meg lite! Hehe.. Tror ikke du tok spøken helt.. Ikke korn som i korn, men korn som i korn. Ellers synes jeg bildet ditt var ganske bra. Fine farger og et godt motiv. Skulle dog ønsket en annen komposisjon for å hindre delingen på midten. EDIT: Og så synes jeg du kunne vridd det litt mer mot venstre, for å skape mer dybde i bildet. Det blir litt for midtstilt og litt for flatt slik det er nå. Men gå tilbake en gang lyset er bra, så får du sikkert enda bedre bilder. Lykke til. Endret 1. desember 2007 av Gissan Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Jeg syns det var ett pent bilde. Enig med han som sa "windows bakgrunn". Kommentarene om støy unngår du om du forminsker bildene før du legger dem ut. Som det er nå må man se på en del av bildet av gangen og allerede mens bildet lastes ned legger man merke til at det i 100% visning er endel støy. Også er 4,6 MB litt store filer.. men det finner du fort ut selv ettersom vedleggsplassen din krymper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå