Blå ku Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 (endret) Har et Nvidia geforceFX 5200 skjermkort som jeg gjerne skulle ha kobla til tv'en trenger jeg da bare en "scartgreie" til og koble bak tven og ledning mellom den og skjermkortet? en slik en jeg mener Link Endret 30. november 2007 av Blå ku Lenke til kommentar
TechFrog Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Jeg har ikke ork til å finne info om kortet ditt men ta en titt på denne siden så finner du sikkert noe som passer. Sjekk hvilken utgang du har på skjermkortet, kanskje du kan bruke en s-video/scart S-video er slik som er mellom den røde og den gule på den linken din, hvis det var ukjent Du får en kombinert kabel som kan se slik ut: PC <-- s-video + lydinngang_______Scart --> TV Fin tegning? Lenke til kommentar
Blå ku Skrevet 1. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2007 Jeg veit hva S-video og sånn er men jeg lurte bare på om det funka. har fått det til nå men hvor blir det av fargene? Lenke til kommentar
goli4th Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Jeg veit hva S-video og sånn er men jeg lurte bare på om det funka. har fått det til nå men hvor blir det av fargene? Bruk AV2 på tv'en din. Den inngangen har som regel 2 moduser. AV2 og AV2s... AV2s skal brukes ved s-video. Lenke til kommentar
XitereX Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Hadde det samme problemet da jeg skulle gjøre de, kobla bare alt på AV3 og de funka Lenke til kommentar
Blå ku Skrevet 1. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2007 Har bare en scart! Gleder meg til jul. da blir det 22" dataskjerm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå