Dahlsv1 Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 (endret) Hepp, jeg har en Zen Vision:M som ikke vil koble til PC-en. Maskinen gjenkjenner ikke spillern og spillern vises ikke som tilkoblet i displayet, men den reagerer på å bli tilkoblet siden den lades opp... noen forslag? Endret 2. desember 2007 av JASGripen Lenke til kommentar
Dahlsv1 Skrevet 2. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2007 BUMPIBUMP! Hadde satt stor pris på litt hjelp med dette Lenke til kommentar
LightSabre Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 BUMPIBUMP! Hadde satt stor pris på litt hjelp med dette Gr selvfølgelig ut fra at du har forsøkt å restarte PCen, men har du også prøvd andre USB-porter? Jeg har flere ganger hatt problemer med USB-minnepinner og telefoner som ikke blir funnet på enkelte porter selv om de har funket der før. Vet ikke hvorfor det er sånn, men det er verdt å forsøke. Lenke til kommentar
Phinex Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Drivere er installert ? jeg får det samme problemet når jeg sitter på maskiner med begrenset tilgang. dvs ikke rettigheter til å innstalere. Lenke til kommentar
Dahlsv1 Skrevet 3. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2007 Gjentatte restarter er forsøkt. Har også formatert spilleren, og prøvd alle USB portene jeg har. Når det gjelder drivere er jeg usikker på hva jeg skal installere siden alt fungerte fint før. Jeg har alle rettigheter på maskinen da jeg er eneste bruker. Lenke til kommentar
Phinex Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Hmm, tricky case. vet rett og slett ikke helt hva du bør gjøre. kanskje en løsning kan være å kjøre det gjennom media source programmene med riktig plugins. det funket for meg.. prøv ihvert å se om du klarer å finne noe zen media explorer eller noe på creative sine sider. Lenke til kommentar
Dahlsv1 Skrevet 5. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2007 Har prøvd å "reloade fimeware" fra Recovery Mode på spilleren, men det funker jo selvfølgelig ikke mht at maskinen ikke finner spilleren. Tror neste løsning er å ta den med ut i hagen og skyte den...for så å kjøpe noe som ikke går istykker etter ett år... Lenke til kommentar
odals_kim Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 hadde samme problem med min, og da var det mangel på SP2 som var problemet, måtte laste ned alle oppdateringer så fant den spilleren med en gang Lenke til kommentar
Dahlsv1 Skrevet 8. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2007 Kjører Vista så noen SP1 eller SP2 er vel litt for tidlig ... dessuten har jo maskinen funnet spilleren før, men nå funker det plutselig ikke lengre... Skal sende en irritert mail til Creative senere... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå