dapperdan Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Har nylig gått over til vista, noe som i og for seg gikk veldig greit. Etter kort tid oppstod et fryktelig irriterende problem, dersom jeg kjører torrents med veldig mange tilkoblinger detter nett-tilgangen ned. "limited connectivity", eneste som hjelper er å reboote. Sjekket rundt på mange forum men ikke funnet en løsning, så jeg ga opp og tenkte jeg bare måtte leve med det. Går rimelig greit dersom jeg begrenser antall torrenter. Men nå er et annet problem også oppstått, nett-tilgangen faller også ut helt random uavhenging om utorrent kjører eller ikke. Og maksina må rebootes... En tre år gammel Dell xps gen 3 tror jeg, husker ikke helt, sitter på jobb nå. Har adsl2+ fra ngt, linja har vært stabil fra dag 1, ikke noe problem med den. Speedtouch router, pc er tilkoblet via en svitsj og deler nettverk med en crappy trådløs ruter og spillkonsollene mine. Alle andre enheter har fremdeles nett når pc ramler av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå