Gå til innhold

Hjelp med nokia 5300

Leffa123

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har et slags problem med min mobil.

Her er hele saken: Jeg moste min Nokia 5300 på jobb for 1 uke siden, så skjermen er helt ødelagt på den, men den fungerer. Så jeg puttet inn zim-kortet mitt i en gammel mobil for å kunne bruke den inntill den nye kom i posten. nå har det seg slik at jeg mistet den mobilen på fylla i helgen (smart ikke sant?), så jeg måtte ha nytt zim-kort også. Tingen er at jeg har ikke nubsjangs til å finne fram til 'synkroniser' når jeg putter inn det nye zim-kortet i 5300'n, for skjermen fungerer jo ikke.. så jeg prøvde å ta over kontaktlisten igjennom PC med et PC suit-program. Dette fungerte jo smertefritt!... inntill jeg skulle ha det over på ericsson igjen, det viste seg vanskelig. Ikke ville noen av programmene akseptere at det andre programmet også kjørte samtidig, og de ville IHVERTFALL ikke dele informasjon. Så jeg har 2 alternativer, enten få en som har 5300 til å gi meg step-by-step beskrivelse hvordan jeg klikker meg frem til 'synkroniser' (mens jeg har zim-kortet i den gamle mobilen). Eller jeg kan få et forslag på hvordan jeg konverterer den filen jeg fikk fra Nokias PC suit-program, over til ericsson's PC suit-program. Er det noen som kan hjelpe meg her? det er et helt håpløst problem, men det er likevel evig irriterende! håper på svar! takk <3

mvh Eivind

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...