dahwan Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Kjøpte nylig en VGA kabel fra Xbox360'n min til den nye Asus MW221U 22" widescreen skjermen min (beklager utdypelsen, men jeg <3 den nye skjermen) Men Jeg vet ikke åssen jeg fikser lyd =S Jeg fikk med en kabel som omformer de den røde og hvite kabelen til en plugg, men hvor skal denne pluggen hen?? Takk på forhånd Lenke til kommentar
Reached Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 jeg kjøpte en omformer på Clas Ohlson som gjør det om til en sånn kabel man kan putte inn i in inngangen på lydkortet i alle fall (hvis du skjønner hva jeg mener?) Lenke til kommentar
dahwan Skrevet 30. november 2007 Forfatter Del Skrevet 30. november 2007 (endret) Jeg sa jo at jeg har en sånn en, men jeg har ikke den fjærneste anelse på hvor jeg skal putte den. "I lydkortet" sier meg ingenting Jeg vet fortsatt ikke hvordan jeg får lyd. Help Endret 30. november 2007 av dahwan Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Jeg sa jo at jeg har en sånn en, men jeg har ikke den fjærneste anelse på hvor jeg skal putte den. "I lydkortet" sier meg ingenting I lydkortet på PC-en din? Hvis du har en forsterker kan du bruke den. Lenke til kommentar
dahwan Skrevet 30. november 2007 Forfatter Del Skrevet 30. november 2007 (endret) I lydkortet!?!? Det er 3 runde svarte hull og et større metallhull. Ingen av de tre hullene gir meg lyd. Volum på PC-en står på fult. Hvor skal jeg plugge llydpluggen til xboxen? Endret 30. november 2007 av dahwan Lenke til kommentar
dahwan Skrevet 30. november 2007 Forfatter Del Skrevet 30. november 2007 Dumdidumdidum... Ok. Hva er "inngangen" på lydkortet? Hvor på lydkortet skal jeg plugge inn omformeren? Jeg regner med at den ikke skal inn i høyttaler- eller mikrofonhullet. Det tredje hullet vet jeg ikke hva er engang. Så hvor skal jeg plugge inn omformeren? Lenke til kommentar
dahwan Skrevet 30. november 2007 Forfatter Del Skrevet 30. november 2007 (endret) Nei vell, jeg får spille uten lyd da. Men jeg dunket borti ett annet problem Når jeg velger screen resolution, så hopper de rett fra 1360x768 til 1920x1080. De hopper over 1680x1050, som min skjerm's oppløsning. Åssen velger jeg riktig oppløsning for meg? Endret 30. november 2007 av dahwan Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Du må ta til takke med 1080p eller 720p. Oppløsningen på monitoren din er ikke støttet på Xboxen. Ta det lydkort-spørsmålet i HW-delen av forumet, har ikke mye peiling på slikt selv. Lenke til kommentar
dahwan Skrevet 30. november 2007 Forfatter Del Skrevet 30. november 2007 Kan jeg få skjermen til IKKE å strekke bildet ut, da? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Slenger meg på denne, har samme problem. Lenke til kommentar
Løve Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Hvis du har Xboxen stående ved PC-en så skal du slå på PC-en, gå inn på lydinstillingene, gå på alternativer, avspilling, trykke line in, trykke og og så sørge for at line in ikke er muta eller noe sånt. Så plugger du lydkablene fra Xbox-VGA-kabelen i omformeren og plugger den inn i den blå lydinngangen bak på PC-en. Så slår du på Xboxen, og vips har du lyd i høytalerene som er koblet til PC-en. Lenke til kommentar
dahwan Skrevet 1. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2007 Har allerede fikset problemet på en måte selv ^^; Skjermen min har høytalere, så jeg plugget omformeren til Xboxen inn i skjermen. Så plugget jeg høytalerene mine til headset porten på skjermen. funker bra ^^ Men jeg er fortsatt irritert over dårlig bildekvalitet =( Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 blir det noe bra bilde på den skjermen da? vurderer og kjøpe en slik kabel selv. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Det blir bra bilde på skjermen, men du får ikke brukt skjermens native oppløsning hvis skjermen din er på 1650x1080, du får kun brukt trettenhundreetellerannet og nittenhundrettellerannet... Lenke til kommentar
værdama Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Har allerede fikset problemet på en måte selv ^^;Skjermen min har høytalere, så jeg plugget omformeren til Xboxen inn i skjermen. Så plugget jeg høytalerene mine til headset porten på skjermen. funker bra ^^ Men jeg er fortsatt irritert over dårlig bildekvalitet =( Jeg kjører selv samme løsning som deg, bare jeg har plugget jacken i en aux in, inngang på lydkortet så har jeg headset i den grønne inngangen. men, min skjerms native oppløsning støttes heller ikke (1440x900) jeg sliter med litt "blurry" bilde. det samme som du også sliter med? er nok fordi vi ikke får kjørt maks oppløsning. og fordi vi sitterpå pc-skjermer begge to. Lenke til kommentar
dahwan Skrevet 1. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2007 Kan det henne det kommer en patch/operativsystem-oppgradering så jeg kan kjøre 1650x1080 snart? Det hadde hjulpet. Nei, bildet mitt er ikke blurry, men jeg kan se hver "pixel" som store blokker, så det ødelegger litt av spillopplevelsen Lenke til kommentar
dahwan Skrevet 12. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2007 BUMP? Hadde vært digg om en patch eller operativsystem oppdatering som fikset oppløsningsproblemet mitt Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Det er så godt som ingen spill på 360 som benytter oppløsninger større enn 1360*768 (720p), bare så det er sagt. Så du får vel heller bruke den oppløsningen. Lenke til kommentar
dahwan Skrevet 12. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2007 Hva i imsdal er poenget med digre skjermer da?? Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Folk tror det er bra å spille på... For min del er rundt 27" absolutt maxstørrelse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå