chiefo Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Heisann, det som irriterer meg grenseløst på Mass Effect er at jeg går glipp av mulige scener, dialoger og quests fordi jeg velger "feil" personer på ulike steder. Lurer derfor på om dere kan komme med tips om hvem som "absolutt" bør brukes hvor? Jeg brukte veldig mye Wrex og Garrus, veldig lite mine to human-friends f.eks. Det kan jo ha slått ut uten at jeg vet det. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Alle personene fører til forskjellige ting så det er vel ingen man kan anbefale. Lenke til kommentar
chiefo Skrevet 30. november 2007 Forfatter Del Skrevet 30. november 2007 Vel, noen quests og områder virker mer dedikert til en person.. slik som den rustningen du skal finne til Wrex. Men da blir det rimelig tydelig at du skal bruke ham for å få cutscenes. Lenke til kommentar
KylesMom Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Som Bioware selv har sagt, det er nærmest umulig å oppleve alt i spillet Da må man minst spille igjennom det 5 ganger, og det er å være moderat Uansett får man mye utav alt, uansett hvilken karakter man har med seg hvor =) Spillet er alt for stort til å tenke over hva man gjør - bare kos deg! Lenke til kommentar
Lygre Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Best å ha med seg Wrex når man skal besøke Fist =) BAM! Lenke til kommentar
Nielsen75 Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Kommer ikke han først litt seinere? Mulig jeg blander sammen, naturligvis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå