Gå til innhold

Stretto er min nye favorittbutikk på nettet!

Anbefalte innlegg

Bestillte i går 29.11.2007 kl. 12.20 denne: https://prisguiden.no/product.php?productId=79343

hos stretto.no. Den 30.11.2007 Kl. 12.32 ca. 24 timer etterpå ble den levert av Posten på døra hjemme hos meg. Billig frakt har de også i forhold til mange nettbutikker. Tror jeg har funnet meg en ny butikk å gjøre mine mange innkjøp hos. Synes det er godt å kunne skrive noe positivt også etter negative erfaringer med forskjellige nettbutikker.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Argh, enda en meningsløs anbefaling.

At en nettbutikk leverer raskt og billig er ikke et pluss, det er, eller bør være, normalen. Det er hyggelig for deg at de rakk å slenge med bestillingen din på lista som gikk ut like etter men unikt er det ikke akkurat. At posten for en gangs skyld heller ikke rota det til hjelper jo.

Kom tilbake når du har måttet returnere samme varen for andre gang med en ullen feil og fortell oss at behandlingen fortsatt er førsteklasses så skal jeg lytte.

Din første anbefaling er like meningsløs som de som klager over produktet de har kjøpt og gir butikken dårlig omdømme pga dette.

Når det er sagt har ikke noe galt å si om stretto, har handlet der noen ganger, de er på det jamne like ille eller like gode som de fleste andre.

Relativt gode på leveranse, relativt gode på retur i garantitiden og som de fleste andre i de fleste tilfeller: stinker på reklamasjon etter garantitiden.

For de fleste av disse, dvs stretto amentio mmfl rører de vel hverken bestillingen eller varen. Stort sett går det vel betilling rett til leverandør og pakken sendes også rett derfra til sluttkunde. Er det ikke slik disse webshopene fungerer?

Lenke til kommentar

Fikk litt derfra for ei uke siden, de splitta bestillinga i to; ei pakke som bedriftspakke levert på døra mindre enn to døgn etter bestillinga, den andre pakken kom med DHL forrige mandag. Blei kunde pga. svært god pris på D-Link PCIe nettkort ("n-draft") - de hadde på "lager" og prisen var så lav at prisforskjellen betalte frakta og litt til :thumbup:

Tok D-Link 655 ruter hos "en av de store" når den var på "ukens", med deling fikk eg "leke" med ruteren i helga før nettkortet kom mandag formiddag.

Lenke til kommentar
Argh, enda en meningsløs anbefaling.

Hmm..aner jeg at du har hatt en særdeles dårlig dag! Såvidt jeg kan se anbefalte jeg ingenting utover det å fortelle at jeg hadde en positiv opplevelse med en nettbutikk. Jeg har problemer med å se det meningsløse i det. Opplevelsen var så positiv at jeg fant å ville dele denne med forumets lesere.

Lenke til kommentar
Helt enig!!

Stretto slår de feste på levering og lav frakt med levering rett hjem (det virker som alle pakker sendes som om de skal til bedrifter rett fra produsent/grossist).

Helt feil.

Stretto har ikke eget lager derfor sendes alle varene rett fra grossist. Dette er ikke en ekstraservice, men for å spare kostnader med eget lager.

Det er fordeler og ulemper med dette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...