Phantomwar Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Hei, Drar om 1 ukes tid til N.Y. og lurer på om jeg skal kjøpe med meg Rock Band eller Guitar Hero 3 ? Har Guitar Hero 1 og 2 til PS2 fra før. Det er viktig å ta i betraktning hvilke av disse som vil ha størst utvalg i nedlastbare låter og utvilkingsmuligheter. Så spørsmålet blir hvilken av disse er det beste vorspiel leketøyet ? :-) Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Har du US Xbox360? Hvis ikke så virker ikke Rock Band hvertfall... Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Ja, med mindre du har amerikansk Xbox funker kun GH3. Lenke til kommentar
dimetho Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Eller han kan ha PS3, som er sonefri. I såfall annbefaler jeg Rockband, da det enda ikke er fastslått noen utgivelsesdato på det her i Europa (?). Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Jo, kommer i februar tror jeg. Lenke til kommentar
FleskeFinn Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Såklart skal man ha beggedeler? Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Har du US Xbox360? Hvis ikke så virker ikke Rock Band hvertfall... Funker på modda 360 vel...?? Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Jeg skjønner ikke spørsmålet. Liker man å spille gitar kjøper man begge. Liker man det ikke kjøper man ingen av dem, eller eventuelt SingStar. Lenke til kommentar
Tremolo Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Etter den nåværende spillelista ligger GH3 langt foran Rock Band etter min mening, men på GH3 vil det kun være gitar og bass.. Kan tenke meg Rock Band er morsommere på et vorspiel iogmed at da kan dere spille 4 stk. Når det gjelder utvikling har jeg hørt at Rock Band har sagt at dem skal komme med nytt downloadable content hver uke, foreløpig har GH3 to sangpakker for nedlasting, Foo Fighters og Velvet Revolver i tilleg til Halo Theme sangen og sangene fra GH3 Boss Battlene som man kan laste ned gratis. Men joda, du kan jo alltids kjøpe begge.. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 RockBand er suverent på vorspiel, men hva med resten av uka? Dessuten er enkelte av oss "for gamle" for vorspiel. Har liksom gjort alt det der for mange år siden og gikk lei etterhvert. I tillegg er det jo ikke alltid man gidder samle fire stykker for å spille et enkelt spill. Selv elsket jeg GH2 og spiller det fremdeles ganske mye, men har ennå til gode å gidde prøve det i multiplayer. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Går helt finn ann å spille Rock Man bare med seg selv. Er singleplayer modus for trommer, gitar og bass. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Så som jeg sa, liker man å spille gitar kjøper man jo begge. Liker man det ikke er det vel knapt noen vits i noen av dem, eller i det minste GH. Hvordan er forresten singleplayer i RockBand? Må man se alle fire notebrettene som i multiplayer, eller får man bare den man trenger som i GH? Lenke til kommentar
Closed Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Gå for Rock Band. De som har utviklet GH 1&2 serien har gått over til Rock Band nå. Eller MTV da. Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Har du US Xbox360? Hvis ikke så virker ikke Rock Band hvertfall... Funker på modda 360 vel...?? Dersom du har byttet DVD rev til NTSC så vil det fungere ettersom Rockband ikke er region free. Fungerer ikke på en vanlig flashet PAL konsoll. Lenke til kommentar
FleskeFinn Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Endelig fått Rock Band- pakken min, og kan konstatere med at du må ha begge Er to ganske så forskjellige spill. Fryktelig uvandt å spille gutardelen på RB, faktisk ganske vanskelig. Har ikke fått testa det så mye i dag, men har ikke i det heletatt blitt vandt til opplegget. Virker i allefall utrolig gøy, men mer som et partyspill. Lenke til kommentar
Lommiss Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Finn, har du alle intrumentene, eller bare gitaren? Og iså fall hvilken gitar? Lenke til kommentar
FleskeFinn Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Jeg har en Fender, en mic og et trommesett. Det er nok alt jeg gidder å kjøpe til ps3'en, siden jeg venter på en xbox PAL. Får heller låne meg en ps3-gitar hvis noen vil spille bass Lenke til kommentar
Lommiss Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Er bassgitaren og den "vanlige" gitaren ulike på Rock Band? Lenke til kommentar
FleskeFinn Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Neppe. Er nok akkurat det samme. Aldri sett noen "Bassgitar" i allefall Lenke til kommentar
Tremolo Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Mulig å få noe info om trommedelen av spillet Finn? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå