dTd Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Hei! jeg var innom spaceworld i dag fordi min mx518 var ødlagt... Dvs at den "slo seg av og på" akkurat som om det ville vært noe brudd i ledningen eller noe... det er da den 2 eller 3 musa jeg bytter av samme årsak... så jeg kommer inn og sier det da... og da sier han,, men da tar jeg inn denne og tester den hjemme for å se om det ikke er din pc sin feil jeg... jeg bare eh.. ok? mente at logitech hadde sånn garanti at jeg bare får en ny mus i hånda når jeg sier den er ødlagt... det fikk jeg sist gang ihvertfall og det var i samme butikk... så nå sitter jeg her med en crappy trådløs mus over helga for han duden som skulle teste den ikke var på jobb før mandag -_- så lurer på om det var riktig av de å gjøre det? ;S Lenke til kommentar
Loko Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Helt greit i mitt syn. Når du har klart å ødelegge 3 mus av samme årsak så kan det jo hende at det er deg/din maskin det er noe galt med. Lenke til kommentar
dTd Skrevet 30. november 2007 Forfatter Del Skrevet 30. november 2007 jeg har vel streng tatt ikke ødlagt den, i mine øyne virker det som slitasje,, selv om jeg bruker musen helt vanlig... og sist jeg fikk ny var på nyåret... og har i tillegg testet den i PC-en til mamma :/ Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Det stemmer at Logitech har utbyttegaranti, så butikken kunne strengt tatt bare ha gitt deg en mus. Når det er den andre eller tredje musa av samme typen som er defekt så skjønner jeg dog at butikken vil ta en nærmere titt på den før de gir deg en ny. Det er sjeldent at en kunde opplever så mange ganger samme feil på samme type produkt. De vil da sikkert forsikre seg om at det ikke er din skyld før de bytter den ut. Det jeg reagerte er selgeren skulle ta den med seg hjem for å teste den. Har de ikke PC-er i butikken de kan teste den på? Hadde i alle fall aldri sagt til en kunde at "jeg tar denne med hjem og tester". Lenke til kommentar
dTd Skrevet 30. november 2007 Forfatter Del Skrevet 30. november 2007 ja jeg stusset litt på det selv, men hadde ikke så god tid for jeg måtte rekke bussen,, og ble rett og slett satt ut,, så jeg bare sa ja ok,, når kan jeg få musa a? fikk som svar at han ikke er på jobb igjen før mandag, kinda crappy:/ Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Send en epost til logitech, og spør hva de synes om at butikker tester produkter hjemme hos de ansatte for feil.... Svaret du får, sender du til spaceworld sentralt, samt til butikksjefen. Tviler på at logitech liker dette noe særlig. Lenke til kommentar
dTd Skrevet 2. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2007 hmm, ja får se hva de sier i morgen så får jeg se ann Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Teste produkter hjemme burde vel være unødvendig. Det kan umulig ta lang tid å få denne testet. Kople den opp på en av butikkpcene og bruk den der i noen timer. Stemmer også at Logitech har en veldig god utbytteordning, men går du til butikken så er det de som bestemmer hva de velger å gjøre. Tar du direkte kontakt med Logitech får du tilsendt ny i posten mot at du sender den avklipte ledningen i retur. Lenke til kommentar
dTd Skrevet 2. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2007 det viste jeg ikke ;P får se hva de sier i morgen viss jeg ikke får musa mi da skal jeg sende mail til logitech ... Lenke til kommentar
dTd Skrevet 3. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2007 jaja,, fikk en ny mus av de,, de mente dog at min mus ikke var ødelagt.... men det var en annen fyr som var mye hyggeligere der i dag og sa at det ville være vanskelig å finne feilen viss den kun kommer noen få ganger i timen... så han bare henta en ny til meg Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Logitech gav oss klar instruks da jeg jobbet med sluttbrukerservice om at vi skulle bytte "no questions asked" Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Teste produkter hjemme burde vel være unødvendig. Det kan umulig ta lang tid å få denne testet. Kople den opp på en av butikkpcene og bruk den der i noen timer.Stemmer også at Logitech har en veldig god utbytteordning, men går du til butikken så er det de som bestemmer hva de velger å gjøre. Tar du direkte kontakt med Logitech får du tilsendt ny i posten mot at du sender den avklipte ledningen i retur. Et spørsmål dukket bare med en gang opp. Hva om musa er trådløs? Og hva var det du skulle sende? Ledningen med usb pluggen eller musa med kort "hale"? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Teste produkter hjemme burde vel være unødvendig. Det kan umulig ta lang tid å få denne testet. Kople den opp på en av butikkpcene og bruk den der i noen timer.Stemmer også at Logitech har en veldig god utbytteordning, men går du til butikken så er det de som bestemmer hva de velger å gjøre. Tar du direkte kontakt med Logitech får du tilsendt ny i posten mot at du sender den avklipte ledningen i retur. Et spørsmål dukket bare med en gang opp. Hva om musa er trådløs? Og hva var det du skulle sende? Ledningen med usb pluggen eller musa med kort "hale"? Hehe, hadde en liknende sak for litt siden da det var en pakke med tastatur og mus som var trådløs (med blant annet MX700). Laderen til musa er jo også senderen til tastaturet så der endte det med at vi sendte inn selve musa. Hadde ikke tastaturet vært avhengig at laderen hadde vi kun sendt inn delen man koplet til pcen. Du får beskjed om hva du skal sende i retur (hvis de i det hele tatt krever noe). Uansett så fikk vi en MX1000 i retur. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå