Eretzvaju Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 (endret) Hei! Jeg pleier å spille Xbox 360 som regel. Av og til har jeg lyst til å skrive på forumet til xbox.com eller bungie.net (eller noe sånt hvor jeg kan bruke gamertagen min). Men dessverre har ikke jeg min live adresse på gamertagen min, den er min fars. Gamertagen (Gold) min er registrert med hans live id. Hver gang jeg skal skrive noe på xbox.com må jeg skrive en slik adresse. Det som jeg blir ganske lei og irritert av er at det er jeg som spiller og ikke han. Derfor kan ikke jeg komme inn på forumer med min gamertag, da ville jeg hatt den som en signatur eller noe. Så spørsmålet er: Går det ann og bytte Windows Live ID som er registrert med gamertagen min? Hvis det går eller ei, skriv grunnene/konsekvensene for at det skal eller ikke skal gå. Blir kjempeglad for hjelp! Endret 30. november 2007 av Eretzvaju Lenke til kommentar
Eretzvaju Skrevet 30. november 2007 Forfatter Del Skrevet 30. november 2007 (endret) Ingen som vet? Alle som kikker og går vet nok ikke det, men det er greit. Det er ikke så farlig. Jeg mener at det er ikke nødvendig for meg de der greiene. Endret 30. november 2007 av Eretzvaju Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Jeg tror ikke det går. PS: Max 4 linjer i signaturen. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Det skal gå an i oppdateringen av dashboardet som kommer 4. desember. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
Eretzvaju Skrevet 1. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2007 (endret) Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Jeg har gitt all informasjon som jeg kan gi om dette emnet. Noen 360 spillere vet nok det, de som ikke har 360 er det vanskeligere for. Emnetittelen forteller om halvparten, dette gjelder ''dette''. Det ville blitt for mye tekst om jeg måtte utdype emnetittelen. Men for en/flere som skal se hva det gjelder tar det kanskje 10 sekunder og lese hva problemet er.(Dette var ingen spydighet) Endret 1. desember 2007 av Eretzvaju Lenke til kommentar
medlem-108338 Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Det skal gå an i oppdateringen av dashboardet som kommer 4. desember. :o Nå ga du meg GULL nyhet.. Må man kunne passordet sitt også da? :S (håper ikke) Lenke til kommentar
Eretzvaju Skrevet 1. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2007 Det skal gå an i oppdateringen av dashboardet som kommer 4. desember. :o Nå ga du meg GULL nyhet.. Må man kunne passordet sitt også da? :S (håper ikke) Man må vel det. Lenke til kommentar
medlem-108338 Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 (endret) Det skal gå an i oppdateringen av dashboardet som kommer 4. desember. :o Nå ga du meg GULL nyhet.. Må man kunne passordet sitt også da? :S (håper ikke) Man må vel det. Ok , la oss håpe ikke man må vite passord. Har hørt at man ikke trenger pass for å skifte navn.. Endret 1. desember 2007 av CatoZ Lenke til kommentar
Eretzvaju Skrevet 2. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2007 (endret) Det skal gå an i oppdateringen av dashboardet som kommer 4. desember. :o Nå ga du meg GULL nyhet.. Må man kunne passordet sitt også da? :S (håper ikke) Man må vel det. Ok , la oss håpe ikke man må vite passord. Har hørt at man ikke trenger pass for å skifte navn.. For og skifte navn? Det var det du spurte om. Du trenger ikke passord. Du trenger microsoft points. Du trenger 800 microsoft points for og bytte navn. Det er ganske enkelt og kjøpe dem i en spillbutikk, sånn som EB GAMES. Pleier jeg ofte å gjøre. Du må da taste inn koden på kortet som er inne i coveret. Du finner ut hvor du skal taste den, for eksempel: ''redeem code'' hvis du finner noe sånt. Bare pass på at du blir fornøyd med det du kjøper. Jeg har skiftet navn en gang før så det vil funke det. Endret 2. desember 2007 av Eretzvaju Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upasselig, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdreven bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn, forkortelser osv. skal unngås. Emnefeltet skal beskrive innholdet i tråden. Eksempel: Problem med TV-ut på Radeon 9800. Dårlig bruk av emnefelt medfører stengning av tråden. Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet. Tråden har et dårlig emnefelt og er derfor blitt stengt. Vennligst les utdraget over fra retningslinjene og netiketten angående dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg