kim Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Når jeg og min kompis planlegger og samarbeider på lag via andre over nettet, kribler det i magen hos meg. :smile: Hvilket spill er dette? Tror jeg må prøve det.. Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Når jeg og min kompis planlegger og samarbeider på lag via andre over nettet, kribler det i magen hos meg. :smile: Hvilket spill er dette? Tror jeg må prøve det.. Sikkert Counter-Strike : Lenke til kommentar
Toa Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Vel. Lagspill, som feks CS. Taktikker, planlegging og samarbeid.. jeg får ghhåsehud ! Det er så sinnsykt morro å feks sitte i lan og spille 5on5. -krible- tihi ! Smak og behag ja... Jeg syns det er mye mer givende å gå 1on1 mot noen. Da er alt opp til deg selv. Lenke til kommentar
amilo Skrevet 14. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2003 Ja, altså de fleste LAN og Internett spille der du skal skyte terrorister eller vere terrorist over ulike sletter på store arealer. Det er slike spill som gir meg kriblinger, viss dere skjønner ?! Lenke til kommentar
Zardoz Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Ja, altså de fleste LAN og Internett spille der du skal skyte terrorister eller vere terrorist over ulike sletter på store arealer. Det er slike spill som gir meg kriblinger, viss dere skjønner ?! tolker deg dithen at du liker store arealer med stor grad av frihet i bevegelser og taktikk. Enig i at det er fett Det er vel en av de få likhetspunkter som finnes f.eks. mellom de som spiller DM og de som foretrekker RPG`er som Morrowind og Baldur`s Gate (hvis man ser bort fra hastigheten ting foregår i :wink: ). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå