Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Et tips til de som vil ha leksehjelp her på forumet.

Anbefalte innlegg

Hei og hå. Ser det er mange som trenger leksehjelp og spør om dette på forumet. La meg gi dere et lite tips. Når dere skal lage en post der formålet er å få hjelp til en lekse, så ikke skriv det. Jeg er på diskusjon.no, ikke leksehjelp4latekids.no. Start heller en diskusjon!

Eksempel: Oppgave: Drøft om lokaldemokrati kan opprettholdes hvis den såkalte regionreformen gjennomføres.

Hvordan å ikke gjøre det: Hei, jeg har fått i lekse om å spørre om lokaldemokratiet kan opprettholdes med om den såkalte regionreformen gjennomføres?

Hvordan å gjøre det: Hei, i det siste har jeg lest litt rundt i media rundt regionreformen. Jeg håper for all del at den ikke gjennomføres! Lokaldemokratiprinsippet kommer til å gå til helvete.

Ved bruk av førstnevnte metode så vil dere få en eller to som tipser dere om websider som google og wikipedia. Ved bruk av sistnevnte metode vil dere forhåpentligvis dra igang en diskusjon (rart det der) hvor man lett kan få greiet ut rundt tema mens politisk engasjerte statsvitenskapstudenter bruker stor del av sin fritid til å forklare hvorfor du tok feil. Men det blir kanskje for mye arbeid?

jeah

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...