KylesMom Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Heisann! I dag kjøpte jeg Xbox 360 Live Gold membership! Så, jeg har ett lite problem her, som jeg håpte dere kunne eventuelt hjelpe meg med, eller gi meg en rettlinje for hvor jeg skal lese om det, eller noe sånt. Så, da jeg starta Live, så lagde jeg meg da en Ny profil. Ja, en NY en. Jeg har hatt Xboxen min en god stund nå, og har så klart en offline profil med all gamerscoren som jeg har opparbeida meg. Og jeg gjorde da denna feilen med å lage meg en Helt ny en, for jeg trodde man måtte gjøre det for å registrere seg på live Men uansett .. Det er da litt dumt for meg, for den nye profilen har ingen gamerscore, som jeg gjerne ville hatt Og vil gjerne spille online med min gamle profil! Men, jeg registrerte da også abonnomentet mitt på den nye profilen jeg laget, så har ingen mulighet for å bare slette den , og lage ny account med den gamle ( har jeg vel? ) . Har dere noe svar, eller tips på hva jeg skal gjøre? =) Er en kamerat av Akrabra RL, han tipsa meg om å spørre you guys =) *waves* På forhånd takk! Play hard! Ps, Mass Effect er ett spill alle Xbox 360 eier BØR ha.! Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Eneste muligheten jeg ser er å ringe kundeservice og se om det er mulig å finne en løsning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå