Drunk_Panda Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Jeg MÅ ha sure belter Dette er godteri som er tynne lange belter på om lag 20cm og 1,5cm bredde, de er i forskjellige farger; blå, brune, svarte, grønne, røde, og de er kjempe gode. De hadde det her jeg bor før, men har sluttet å selge det, og jeg ville gjerne ha vist hvor jeg kunne bestille sånt på nettet. Noen som vet om noe? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Skulle gjerne likt å visst det jeg også, de er dritgode Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Jeg aner ikke riktig, men det er kanskje mulig å bestille fra mix hvis du ringer dem. http://www.mix.no/ Lenke til kommentar
Drunk_Panda Skrevet 30. november 2007 Forfatter Del Skrevet 30. november 2007 faen Ringte dem De stengte 4 Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Sånne ruller? Det har de hvertfall i smågodthylla på Coop Obs her i byen. Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Sånne ruller? Det har de hvertfall i smågodthylla på Coop Obs her i byen. Second that! De er god, jeg har Coop Medlemskort også. Lenke til kommentar
Drunk_Panda Skrevet 30. november 2007 Forfatter Del Skrevet 30. november 2007 joa er vel noe av det samme, men tenker på de du kan kjøpe i svære esker som ligger en og en. De fins som sagt i alle mulige farger. Lenke til kommentar
Jon@s Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 ta en tur til sverige så finner du det nok i noen av godteributikkene på grensen. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 (endret) En ting man ikke må gjøre med sånne belter: Spis ikke altfor mye! Tunga blir sår, og det er leit og spise mat i ettertid. Endret 2. desember 2007 av Spirit99 Lenke til kommentar
Drunk_Panda Skrevet 3. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2007 har aldri opplevd at tunga blir sår, men har opplevd andre ting som jeg ikke skal nevne her, lol Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 har aldri opplevd at tunga blir sår, men har opplevd andre ting som jeg ikke skal nevne her, lol Spis en hel rull, på 10-15 minutter ,så kjenner du det godt etterpå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå