Gjest meget anonym person Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 jeg bare lurer på om dama får det jævlig første gangen og om det vil blø. må man ta på kondom om man bare skal kjøre inn å teste tenker på om hun kan bli gravid. hvordan kan jeg gjøre det best mulig for henne? Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 (endret) [slettet] Endret 31. oktober 2008 av Killerquo Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 1 - bruk kondom. 2 - ta deg god tid, ikke bare peis på. 3 - ta deg god tid, og bruk kondom. Dersom du er ute etter å gjøre dette lettes/best mulig for henne ville jeg latt det meste gå på hennes initiativ. Altså la hun styre hvor fort dere går frem. Hun kan blø litt første gangen, dersom jomfruhinnen hennes fortsatt er inntakt. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 (endret) Ett useriøst innlegg er fjernet. Vennligst forsøk å holde en viss saklighet når dere svarer. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres via PM/melding) Endret 1. desember 2007 av Skagen Lenke til kommentar
citronen Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Sansynlighetene taler for at dette vil gå galt. Det vil være hårreisende for deg, og enda mer hårreisende for henne. Kost på a noen minutter med kos for å få myka a opp, og ta det rolig i starten. Regelen er enkel: Sier hun stopp, så stopper du. Haggbard. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg