Rudde Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 (endret) Som dere ser på filmen spiller dem Halo Sangen på Guitar Hero 3 noen som vet om denne snagen følger med på Guitar Hero 3 (Til 360) eller omd et er noe man må laste ned i tillegg?? BTW spør PGA jeg ikke har koblet xboxen til internett... Takk for svar x] Endret 30. november 2007 av Rudde93 Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Du må laste den ned, men det er gratis. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 30. november 2007 Forfatter Del Skrevet 30. november 2007 Er det muligheter for å laste det ned fra PC-en og brenne det ut på CD også innstalere det på xboxen? Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Du vet at Live (Silver) er gratis? Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 30. november 2007 Forfatter Del Skrevet 30. november 2007 Alt jeg vet er at sist gang jeg plugga i en nettverkskabel i den 360 så fikk jeg ikek internett og jeg har 1,5 år med gold Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Det er veldig sjeldent det fungerer rett ut av boksen (eller inn for den saks skyld). Du må ofte konfigurere litt i kontrollpanelet for å få det til å virke. Tviler meget sterkt på at det går å brenne det ut på CD og legge det inn på boksen. Men, den sangen skal jeg lære på Expert! Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 30. november 2007 Forfatter Del Skrevet 30. november 2007 Jeg å vis jeg får den BTW hvordan konfugurere?? Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 30. november 2007 Forfatter Del Skrevet 30. november 2007 Nei har du sett nå har jeg live xD Men får jeg alternativ om å laste ned oppgraderinger når jeg har GH III da? Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Nei har du sett nå har jeg live xD Men får jeg alternativ om å laste ned oppgraderinger når jeg har GH III da? Nei, har du sett! Bare å gå inn på Marketplace > Game Downloads > By Name (eller noe sånt) > Guitar Hero 3 > Halo Theme Mjolnir Mix. Har ikke sjekket selv, men så vidt jeg vet... Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 30. november 2007 Forfatter Del Skrevet 30. november 2007 Da har jeg sangen da mangler jeg bare Guitar Hero xD Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Føler dette passet til anledingen: Doh Lenke til kommentar
FedoraHelper Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Dette minner sterkt om Kjetil og Kjartan Show XD Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Dette minner sterkt om Kjetil og Kjartan Show XD Nei, de er da ikke idiotisk de? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå