kranto Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Som overskriften sier har jeg et irriterende caps lock problem. Hver gang jeg trykker på caps lock kommer dette opp: Det som skjer er at hver gang jeg spiller et spill der Caps Lock brukes går pc`n ut av spillet og til skrivebordet mitt for så å vise meldingen om at Caps Lock er på eller av. Er det noen som kan hjelpe meg med å fjerne dette? Takker for alle svar Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Er det noen som kan hjelpe meg med å fjerne dette?Ikke trykk på caps lock-knappen Har det samme problemet, bare at den går ikke til skrivebordet selv om jeg spiller... Irriterende melding iallfall, håper noen vet hvordan man fjerner den:) Lenke til kommentar
kranto Skrevet 30. november 2007 Forfatter Del Skrevet 30. november 2007 Ikke trykk på caps lock-knappen I spillet Battlefield 2142 så er det et stor problem å ikke trykke på caps lock... Lenke til kommentar
deep750 Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 antar at du har en HP. du har et hjelpeprog. som sier ifra. ikonet nede i høyre hjørne (status) er forma som et romskip. se om du kan endre på noen innstillinger der. Lenke til kommentar
kranto Skrevet 30. november 2007 Forfatter Del Skrevet 30. november 2007 antar at du har en HP. du har et hjelpeprog. som sier ifra. ikonet nede i høyre hjørne (status) er forma som et romskip. se om du kan endre på noen innstillinger der. Nei, jeg har ikke noen HP... Det er en som jeg har satt sammen selv, Caps Lock ikonet er noe som er i windows. Lenke til kommentar
Airbeam Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 PRøv og avslutt wingman aplikasjonen i systray. dette skal nok løse problemet. rett meg om jeg tar feil Lenke til kommentar
kranto Skrevet 30. november 2007 Forfatter Del Skrevet 30. november 2007 PRøv og avslutt wingman aplikasjonen i systray. dette skal nok løse problemet. rett meg om jeg tar feil Ehh.... hvordan kommer jeg inn på systray? Lenke til kommentar
kranto Skrevet 30. november 2007 Forfatter Del Skrevet 30. november 2007 Ehm... Det er bare et program til ratt og pedaler fra Logitech... Lenke til kommentar
Airbeam Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 avslutt det, se så om capslockoff spretter opp når du trykker caps lock. det er faktisk det probrammet som fucker opp;D Lenke til kommentar
kranto Skrevet 30. november 2007 Forfatter Del Skrevet 30. november 2007 Caps Lock Off/On kom selv om jeg avsluttet programmet... tror du det kan hjelpe å av installere det? Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Det er bluetoothprogrammet som gjør det. Den som er til venstre for den som Airbeam pekte på Mvh. Snorre Lenke til kommentar
kranto Skrevet 30. november 2007 Forfatter Del Skrevet 30. november 2007 Det funket! Takk For all hjelp Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Det funket! Takk For all hjelp Hehe, hadde det samme problemet selv for lenge siden. Husker ikke hvordan jeg fant det ut.... Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Jeg hadde også det bluethooth programmet som gjorde slik at capslock kom opp nede i siden, men jeg hadde aldri problem med noen spill Lenke til kommentar
ole805 Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Det er bluetoothprogrammet som gjør det. Den som er til venstre for den som Airbeam pekte på Mvh. Snorre Hei. Jeg har det samme problemet, men det blir ikke løst om jeg avslutter Bluetoth programmet. Ver så snill å hjelp ! Sykt iriterende! Lenke til kommentar
Morten58 Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Ole805: Du har trolig et annet program som popper opp meldinger når du trykker ned Caps Lock ? Dette er ikke et Windows standard-program, det er trolig noe du har installert selv. Høyreklikk på oppgavelinjen --> Egenskaper --> Tilpass (prøv å identifisere hvilket program det kan være). Lenke til kommentar
knut4629 Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Hei Jeg får opp samme popup vindu, og har trådløst tastatur fra MS. Hvis du avinstallerer programvaren for det trådløse tastaturet tro jeg også popup-viduet vil forsvinne. Tastaturet vil fungere, men du får ikke opp batterimåler mv. Knut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå