BSP Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Kort: Kan jeg burke et tele2 simkort med et annet abonement på en telefon med tele2 scratch MED binding? Lang: Har tengt til å kjøpe nokia 6300 med tele2 scratch. Problemet er at jeg skal overføre et tele2 kompis abonnement med mere penger igjenn på kortet. Jeg vil da egentlig bestille nytt nummer som jeg ikke skal bruke bare sån at jeg kan bruke det simkortet jeg har nå hvis dere skjønner. er det mulig Lenke til kommentar
zegenie Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Kort:Kan jeg burke et tele2 simkort med et annet abonement på en telefon med tele2 scratch MED binding? Lang: Har tengt til å kjøpe nokia 6300 med tele2 scratch. Problemet er at jeg skal overføre et tele2 kompis abonnement med mere penger igjenn på kortet. Jeg vil da egentlig bestille nytt nummer som jeg ikke skal bruke bare sån at jeg kan bruke det simkortet jeg har nå hvis dere skjønner. er det mulig Hvis en mobil er låst, kan du bruke et hvilket som helst SIM-kort fra samme operatør i telefonen. Den låses ikke til nummeret, men til operatøren. Husk i avtaletiden må du likevel betale månedsavgiften for abonnementet du ikke bruker selv om du benytter et annet SIM-kort. Lenke til kommentar
BSP Skrevet 2. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2007 takk, nå er 6300 den bestilt venter den om et par dager Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå