Gå til innhold

Benytte annet simkort på en mobil med bindingstid

Anbefalte innlegg

Kort:

Kan jeg burke et tele2 simkort med et annet abonement på en telefon med tele2 scratch MED binding?

Lang:

Har tengt til å kjøpe nokia 6300 med tele2 scratch. Problemet er at jeg skal overføre et tele2 kompis abonnement med mere penger igjenn på kortet. Jeg vil da egentlig bestille nytt nummer som jeg ikke skal bruke bare sån at jeg kan bruke det simkortet jeg har nå hvis dere skjønner. er det mulig

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kort:

Kan jeg burke et tele2 simkort med et annet abonement på en telefon med tele2 scratch MED binding?

Lang:

Har tengt til å kjøpe nokia 6300 med tele2 scratch. Problemet er at jeg skal overføre et tele2 kompis abonnement med mere penger igjenn på kortet. Jeg vil da egentlig bestille nytt nummer som jeg ikke skal bruke bare sån at jeg kan bruke det simkortet jeg har nå hvis dere skjønner. er det mulig

Hvis en mobil er låst, kan du bruke et hvilket som helst SIM-kort fra samme operatør i telefonen. Den låses ikke til nummeret, men til operatøren.

Husk i avtaletiden må du likevel betale månedsavgiften for abonnementet du ikke bruker selv om du benytter et annet SIM-kort.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...