Gå til innhold

Noen som kan hjelpe meg med War Rock?


Anbefalte innlegg

Hei.

Lurte på om noen har noen tips til meg ang War Rock

Har 3 problemer her.

 

1:

Har registrert meg på forumet dems, men klarte å trykke feil, så jeg ble registrert som under 13.. og jeg er 20..

Så jeg registrerte meg på nytt med et annet nick, men får ikke postet der siden admin vil gå over alle nye brukere av forumet.

 

2:

På flere PC-er jeg har lagt inn spillet så har jeg lyd problemer.. Høres ut som om spillet går i surround, med kun bak høtalere tilkoblet.

Hører ikke at jeg går, skyter eller noe sånt.

Blir jeg skutt bakfra eller om noen går bak meg hører jeg det.

 

Det funker som det skal på 2 av pc'ene mine, men har lagt det inn på 3 andre også, på dem er det nevnte problemet.

 

3:

På kameraten min sin pc så fulgte det med Vista, han fikk lagt inn spillet, men når han startet det så begynte det å laste ned den første oppdateringa som normalt, når den var ferdig fikk han beskjed om at det var feil i fila.. dette skjedde gang på gang.

Han hadde også mye andre problemer, relatert til Vista.. så han gikk over på xp.

Noe som ikke gikk problem fritt.. for da ville ikke lydkortet funke, men dette fikk vi løst med drivere ifra en annen produsent for så å legge inn dem rette driverne (south bridge ble ikke aktivert med bare lyd drivere, derfor vi måtte gjøre det sånn)

Så la vi inn War Rock på den og fikk oppdatert det.

Men han fikk også lydproblemer, samme som nevnt på nr 2 her.

Men han fikk også et problem til..

Å det er en grafikk feil.

Om han går rundt uten våpen er alt bra, bytter han til pistol så ser du at personen "holder" en pistol, men pistolen er ikke der.

Bytter han til sniper så "holder" han den også, men her ser du sniperen, men ikke i henda på han, for du ser at litt av siktet titter frem til venstre på skjermen.

Om han trykker høyre musetast så kommer siktet opp som det skal.

 

Så, er det noen forslag til dette?

Han som er nevnt på nr 3 har en laptop.. fujitsu siemens amilo pro V3515 om jeg ikke husker feil, han kjører nå XP pro SP2 fullt oppdatert.

 

 

Takker for alle svar som måtte komme inn.

Vet at det ville vært lettere å få svar på warrock.net, men som sagt, jeg har ikke tilgang til å poste der.

 

Om dere trenger specs på pc'ene kan jeg prøve å skaffe dette.. går fint å skaffe det på den ene jeg har, men de 2 andre som har problemer er pc'ene til noen venner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...