Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Forelsket i en jente, hvordan vise følelsene mine?

Gjest Forelsket gutt

Anbefalte innlegg

IKKE skriv email, vær så snill. Det blir bare rart. Da er det mye bedre å skrive melding uansett hvordan du fikk nummeret hennes. Om hun liker deg synes hun nok bare at det er smigrende at du har gjort noe for å få tak i nummeret hennes:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Forelsket gutt

Duar nok rett, så derfor skal jeg i dag sjarmere meg fram til telefonnummeret hennes. Noen tips om hvordan jeg kan få tak i det uten å være altfor direkte? Har 5 timer på meg...

Lenke til kommentar
Gjest Forelsket gutt
Hm.. uflaks. Har dere noen av de samme leksene, så kan du jo late som om du trenger hjelp senere på kvelden og kan ringe henne. Da må du jo ha nummeret hennes;)

Fikk tak i MSN-en nå jeg. Tar nummeret litt senere, når jeg føler meg klar for det. Genial måte jeg fikk tak i den på, skal brukes flere ganger. Vi hadde snakket sammen i en time på veien hjemover, og hun sa at det begynte å bli kaldt. Jeg sa at jeg syntes det og, og sa at vi kunne forsette samtalen på MSN. Hun sa seg enig. Så da gjør jeg nok noe lignende med telefonnummeret...

Lenke til kommentar
Gjest Forelsket gutt
Synes nå den måten var ganske .. teit, egentlig. Merkelig at det funka spør du meg :p

Ja, jeg vet det. Men når man er gjensidig forelsket så funker det nok for begge, og hun ville det o.O

Lenke til kommentar
Gjest Forelsket gutt

Nå har hun dratt til Tyskland. Kommer til å være der i 4 dager. Føler at det blir tøft for meg, men slik er det med forelskelser. Håndhilste henne, men tror hun hadde tatt imot en klem. Pokker ta meg...

Lenke til kommentar
Gjest Forelsket gutt

Jeg har aldri tenkt på akkurat det. Det virker en smule skummelt, hvis jeg skal være ærlig. Jeg vil helst si det til henne under to øyne, når den tid kommer. Jeg kan tøye samtalen på mandag, slik at jeg vrir inn et spøsmål om dette forumet... Takk for at dere sa ifra da, tenkte aldri på det jeg...

Lenke til kommentar
Jeg har aldri tenkt på akkurat det. Det virker en smule skummelt, hvis jeg skal være ærlig. Jeg vil helst si det til henne under to øyne, når den tid kommer. Jeg kan tøye samtalen på mandag, slik at jeg vrir inn et spøsmål om dette forumet... Takk for at dere sa ifra da, tenkte aldri på det jeg...

Øh.. Du har vurdert mulighetene nå ja? Scenario: Du spør på en eller annen måte om hun vet hva diskusjon.no er. Hva gjør hun da? Jo, hun går på nettet i ettertid og sjekker hva det er..^^

Jeg ville ikke sjanset på det. Spørsmålet er en tap-tap situasjon. Surfer hun her, kan hun oppdage tråden. Surfer hun ikke her, vet hun nå om forumet, og det er en viss risiko for at hun finner det ut.

Lenke til kommentar
Gjest Forelsket gutt

Jepp, men nå er hun på vei til Tyskland og er ikke tilbake før mandag, så jeg er trygg fram til da. Men hva gjør jeg videre?

Lenke til kommentar
Jepp, men nå er hun på vei til Tyskland og er ikke tilbake før mandag, så jeg er trygg fram til da. Men hva gjør jeg videre?

Srsly, du får henne til å virke som pesten i dette innlegget.

Slenger meg fremdeles på date-forslaget, om du spør om det finner du ut om hun virkelig er interressert eller ikke, og om hun svarer ja vil du ikke angre.

Go for it!

Lenke til kommentar
Gjest Forelsket gutt

Aces og Stonemeister:

Dere har nok rett. Jeg kan bare spørre forsiktig:

Du vil du finne på noe en dag? Så hvis hun svarer ja, så er jeg mer direkte neste gang. Får manne meg opp til det. Det skal jammen meg ikke være lett, dette her...

Og det med Tyskland og hele pest-opplegget så vet jeg at det virker rart. Men tingen er den at jeg ikke vil risikere at hun får bite hvor nybegynner jeg er på disse tingene... og få vite om følelsene mine på denne måten...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...