Gå til innhold

TF2 Clan - Quack_Attack [QA]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dere må alle registrere steam ideen som det står.

Hvis dere joiner en server på f.eks tf2 eller andre steamspill så skirver dere status i console, da får dere steamideen på alle på serveren, så tar dere deres og kopierer bare så mange tall : X:X:XXXXXX

Dere skjønner det når dere ser ideen deres :)

 

Selvin: Det er det ingen som vet enda, utenom valve da :p

Endret av Mr. Fiskum
Lenke til kommentar
Dere må alle registrere steam ideen som det står.

Hvis dere joiner en server på f.eks tf2 eller andre steamspill så skirver dere status i console, da får dere steamideen på alle på serveren, så tar dere deres og kopierer bare så mange tall : X:X:XXXXXX

Dere skjønner det når dere ser ideen deres :)

Ahh, sånn ja. Takk for hjelpen. Da er vi registret på ETF2L.

Lenke til kommentar

Hei.

I går kveld mista jeg nettet. Så ringte jeg fiberfolka i dag tidlig og fortalte om hendelsen. De sa at de vist om at kunder hadde mistet nettet, og at de skulle fikse det i dag. Men de har enda ikke klart å rette det. Så jeg misstenker at jeg ikke kommer til å få nett igjen før tidligst mandag :(

 

-En fortvilet smørklatt

Lenke til kommentar

Vi får håpe at du ikke smelter i mellomtiden...

 

And now for something completely different:

 

Etter vår gode sportsånd i løpet av sesong 2 av ETF2L, har vi blitt nominert til sesongens fairplay award. Jeg synes egentlg at vi fortjener det, ettersom vi flere ganger var villige til å se bort ifra regelbruddene våre motstandere gjorde, og dermed i praksis ga fra oss default win mot to av våre motstandere og heller valgte å kjempe på ærlig vis. Vi aksepterte også at det passet dårlig for en av våre motstandere å spille den avtalte tiden, og utstatte dermed en kamp vi ikke trengte å utsette. Regner egentlig med at det var day som nominerte oss, ettersom jeg hadde kontakt med flere ganger i løpet av sesongen :)

 

Det er forsåvidt moro at FADER også har blitt nominert til flere awards, deriblant skandinavias beste lag og sesongens store overraskelse. Jeg vil derfor også gratulere FADER (dvs ONlock, siden han er den eneste som vanker på forumet ;)) med seieren i deres divisjon og for nominasjonene.

 

Dere besøke ETF2L hvis dere ønsker å stemme, se hvem som vinner eller bare se de øvrige nominasjonene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...