Selvin Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Når kommer neste update med achievements og nye våpen? Og til hvilken klasse? Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 (endret) Dere må alle registrere steam ideen som det står. Hvis dere joiner en server på f.eks tf2 eller andre steamspill så skirver dere status i console, da får dere steamideen på alle på serveren, så tar dere deres og kopierer bare så mange tall : X:X:XXXXXX Dere skjønner det når dere ser ideen deres Selvin: Det er det ingen som vet enda, utenom valve da Endret 27. juni 2008 av Mr. Fiskum Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Selvin: Det er det ingen som vet enda, utenom valve da Naturlig det! Da er det bare å glede seg Lenke til kommentar
saitaM Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Dere må alle registrere steam ideen som det står.Hvis dere joiner en server på f.eks tf2 eller andre steamspill så skirver dere status i console, da får dere steamideen på alle på serveren, så tar dere deres og kopierer bare så mange tall : X:X:XXXXXX Dere skjønner det når dere ser ideen deres Ahh, sånn ja. Takk for hjelpen. Da er vi registret på ETF2L. Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Selvin: Det er det ingen som vet enda, utenom valve da Naturlig det! Da er det bare å glede seg Jau, bare håper de ikke legger alle nye unlocks mot crits. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Hei. I går kveld mista jeg nettet. Så ringte jeg fiberfolka i dag tidlig og fortalte om hendelsen. De sa at de vist om at kunder hadde mistet nettet, og at de skulle fikse det i dag. Men de har enda ikke klart å rette det. Så jeg misstenker at jeg ikke kommer til å få nett igjen før tidligst mandag -En fortvilet smørklatt Lenke til kommentar
Brass_Monkey Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Vi får håpe at du ikke smelter i mellomtiden... And now for something completely different: Etter vår gode sportsånd i løpet av sesong 2 av ETF2L, har vi blitt nominert til sesongens fairplay award. Jeg synes egentlg at vi fortjener det, ettersom vi flere ganger var villige til å se bort ifra regelbruddene våre motstandere gjorde, og dermed i praksis ga fra oss default win mot to av våre motstandere og heller valgte å kjempe på ærlig vis. Vi aksepterte også at det passet dårlig for en av våre motstandere å spille den avtalte tiden, og utstatte dermed en kamp vi ikke trengte å utsette. Regner egentlig med at det var day som nominerte oss, ettersom jeg hadde kontakt med flere ganger i løpet av sesongen Det er forsåvidt moro at FADER også har blitt nominert til flere awards, deriblant skandinavias beste lag og sesongens store overraskelse. Jeg vil derfor også gratulere FADER (dvs ONlock, siden han er den eneste som vanker på forumet ) med seieren i deres divisjon og for nominasjonene. Dere besøke ETF2L hvis dere ønsker å stemme, se hvem som vinner eller bare se de øvrige nominasjonene. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Grattis med nominasjonen. Kult Sjekk ut TF2 bloggen forresten. Hadde vært morro med tradingcards :o) http://www.teamfortress.com/ Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 (endret) Pæhæ :!: Seen by Fagerhaug <33 Edit: Bedre med bilde-.- Endret 28. juni 2008 av Mr. Fiskum Lenke til kommentar
realnils Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Jepp, var moro og så våre lag nominert. Gjenstår å se hva folk stemmer. Lenke til kommentar
Degeim Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Quack Attack har nå fått flest stemmer Lenke til kommentar
FF63 Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Diablo 3 er annonsert nå forresten, noe som gjør meg glad Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 hehe, denne er fin :o) http://img254.imageshack.us/img254/206/spyagingcomicst4.gif Lenke til kommentar
gitguru Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 hehe, denne er fin :o) http://img254.imageshack.us/img254/206/spyagingcomicst4.gif Hahahahahah... Hysterisk:) Lenke til kommentar
PootieTang Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Gratulerer med nominasjonene. Må si jeg synes Clones Inc fortjener tittelen som skandinavias beste lag, synd de ikke var nominert. Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Jaha? Skulle likt og sett clones mot excello... Anyways, diablo III bli fett! Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Hvem har lyst på en slik? og en slik Lenke til kommentar
Degeim Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 (endret) Dette ser jammen bra ut! Hadde vært skikkelig morro å vinne fairplay-prisen! Regner med alle som kan stemmer på oss (Gjentar linken så folk får den med seg) http://etf2l.org/2008/06/27/season-2-awards-public-polls/ Endret 28. juni 2008 av Degeim Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Det ser jo faktisk ut som om vi vinner en pris og Sorry for at jeg ikke har spillt no i helga, men har besøk så blir det så trasig for han å sitte å se på at jeg spiller pcw. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå