Stonemeister Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Kommer nok til å ta et par uker før det blir som noenlunde normalt igjen. Lenke til kommentar
Degeim Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 (endret) Neida, allerede i går var jeg innom flere servere med bare 2-3 pyroer på hvert lag. Om en uke er det bare en lite minoritet av pyro-servere igjen EDIT: Likte denne: http://forums.steampowered.com/forums/show...ad.php?t=694855 Endret 21. juni 2008 av Degeim Lenke til kommentar
gitguru Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Turbine var jo et artig pcw-map Lenke til kommentar
Degeim Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Ja, jeg likte det jeg også. Kanskje det var så gøy fordi vi vant? Lenke til kommentar
gitguru Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Kan nok ha noe med det og gjøre.. Lenke til kommentar
Armitage2 Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Jeg blir ihvertfall m på en kamp mot TACG i dag. Men vi kan jo også ta en mot P*K hvis TACG ikke kan. Lenke til kommentar
okjatakk Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Hvor mange spillere pleier det å være på hvert lag i en kamp? Lenke til kommentar
Degeim Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Vi spiller vanligvis 6 mot 6 hvis vi spiller mot andre klaner, men på vanlige servere som er åpne for alle, varierer det veldig. Lenke til kommentar
okjatakk Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 OK, men blir det ikke litt merkelige kamper når man er så få? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Hvis jeg jeg får samlet nok folk så er det en sann glede å spille imot dere, selv om vi blir sparket godt i stumpen sikkert. Vi har gode spillere, men på taktikk-planet har vi mye å jobbe med. Vi kunne jo tatt en mixs først og så ren klan-kamp hvis dere vil? Lenke til kommentar
JFM Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 OK, men blir det ikke litt merkelige kamper når man er så få? Nei. Jeg synes det er perfekt med 6. Kanskje det hadde gåt fint med 7-8 stk og. Men 6 er perfekt 1. Hvis jeg jeg får samlet nok folk så er det en sann glede å spille imot dere, selv om vi blir sparket godt i stumpen sikkert.2. Vi har gode spillere, men på taktikk-planet har vi mye å jobbe med. 3. Vi kunne jo tatt en mixs først og så ren klan-kamp hvis dere vil? 1. Jeg er egentlig ikke veldig sikker på at vi kommer til å sparke rompa deres. Jeg tror vi har blit dårligere enn vi var før, selvom vi har vunnet de siste pvw-ene vi har spilt. 2. Taktikk er fiktig. Kan ikke akkurat skrute av vår. 3. Hva mener du med mix? Blande QA og TACG? Eller hente folk fra "utsiden"? Tror det kunne vært sykt morro med en QA vs TACG Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 (endret) Jeg mener at vi spiller QA vs TACG...men første runde så blander vi bare og varmer opp, så tar vi en sikkelig viking kamp...nordmenn mot normenn=) Pyroen er jo blitt en pcw-spiller nå Endret 23. juni 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
Armitage2 Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 1. Jeg er egentlig ikke veldig sikker på at vi kommer til å sparke rompa deres. Jeg tror vi har blit dårligere enn vi var før, selvom vi har vunnet de siste pvw-ene vi har spilt. 2. Taktikk er fiktig. Kan ikke akkurat skrute av vår. Vi har ikke blitt dårligere enn vi var før. Vi har bare hatt ustabile forhold, med folk som har vært borte osv. Nå er vi nesten fultallige, mangler bare Jardar. Taktikkene våres vil jeg si har blitt bedre, vi er bare ikke flinke nok til å bruke de. Lenke til kommentar
Bata Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 HVORFOR kommer den kampen jeg for all del ikke vil være borte på den dagen jeg ikke sitter med nett på NOEN måte? O,o Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 HVORFOR kommer den kampen jeg for all del ikke vil være borte på den dagen jeg ikke sitter med nett på NOEN måte? O,o Som leiz sa, taktikkene våre har blitt bedre Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 (endret) Jaja, da vet vi det, spy's er digg på badlands, men ikke så effektive da Oink, dobbelpost Endret 23. juni 2008 av Mr. Fiskum Lenke til kommentar
Degeim Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 (endret) Vi vet også at Pyrogineeren ikke er så veldig effektiv, fordi den ikke kan flytte seg. Endret 23. juni 2008 av Degeim Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 lol...så bra :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå