Mr. Fiskum Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Sånne dager er koslige, det er da du skal avslutte det hele med å legge deg med et smil, og skru på no god musikk og bare sovne etter et par plater Lenke til kommentar
Degeim Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 (endret) Nei, da skal man avslutte dagen med å legge seg med et smil, finne en god bok, og bare sovne etter et par kapitler EDIT: Tror forresten jeg har klart å regne ut at "Free Weekend" starter kl 2000 norsk tid i kveld, og vi bør vel kunne anta at Pyro-oppdateringen kommer ut senest samme tidspunkt. Endret 19. juni 2008 av Degeim Lenke til kommentar
Armitage2 Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 GLEDER MEG4!! Åh, blir ikke sunt med så mye pyroer rundt omkring, men jaggu blir det gøy å prøve de nye våpnene! Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Nonono, you are all wrong, music for life! Lenke til kommentar
Armitage2 Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Nei, kjente noen som sov med musikk på. Det takla jeg ikke når jeg overnatta der. Skal lese før man sover, trenger ikke å høre på musikk da. Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Smaken er som baken, jeg har rett. Anyways, HER har vi beviset på at Clones ikke har noe som helts å gjøre i 5A, de slo LOL 2-0 som er i 2A. Så clones burde vært enten i 2A eller i 1, det er så jævlig forbanna idiotisk av de å melde seg i 5A bare for at de tydlighvis tapte en gang mot et lag som var low, så utrolig teit. Lenke til kommentar
PootieTang Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 De var nesten nyetablerte når de meldte seg på og hadde spilt en del kamper mot lowskill-klaner og tapt, så de tenkte 5.-div var det rette stedet, de har helt klart blitt bedre da. Lenke til kommentar
Degeim Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 GLEDER MEG4!! Åh, blir ikke sunt med så mye pyroer rundt omkring, men jaggu blir det gøy å prøve de nye våpnene! En liten julaften? http://uk.youtube.com/watch?v=IVlGqKoXaAM Lenke til kommentar
FF63 Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Gleder meg også til Pyro oppdatering. ^^ (Forresten, jeg elsker også musikk, men foretrekker å lese litt i en bok før jeg legger meg ;p) Lenke til kommentar
Armitage2 Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 (endret) De var nesten nyetablerte når de meldte seg på og hadde spilt en del kamper mot lowskill-klaner og tapt, så de tenkte 5.-div var det rette stedet, de har helt klart blitt bedre da. Det er bare tull. De spilte en pcw mot oss lenge før ligaen, og banket oss veldig hardt. Vi spurte hvorfor de søkte low når de var så gode så sa de: "Vi tapte mot ett lag som var low en gang" De var fullt klar over at de ikke var low selv. Ser også at det blir bekreftet at det ikke vil være mulig å airblast-hoppe. Edit: fiksa link Endret 19. juni 2008 av Armitage2 Lenke til kommentar
Brass_Monkey Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Linken din virker ikke. Jeg antar derimota t det var denne siden du henviser til. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Gleder meg til updaten for demo, og denne updaten gjør at det blir enda mer krevende å være god demo tror jeg=) Lenke til kommentar
PootieTang Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 De var nesten nyetablerte når de meldte seg på og hadde spilt en del kamper mot lowskill-klaner og tapt, så de tenkte 5.-div var det rette stedet, de har helt klart blitt bedre da. Det er bare tull. De spilte en pcw mot oss lenge før ligaen, og banket oss veldig hardt. Vi spurte hvorfor de søkte low når de var så gode så sa de: "Vi tapte mot ett lag som var low en gang" De var fullt klar over at de ikke var low selv. Hmm ok, baserte kun opplysningene mine på hva de selv har skrevet på etf2l.org Vi spilte 7on7 mot dem her forleden med det mest randome laget vi kunne greid å stille med (et par førstegangsspillere bl.a) og tapte så det sang, vi hadde nok tapt uansett for de var jævla gode. Lenke til kommentar
Armitage2 Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Linken din virker ikke. Jeg antar derimota t det var denne siden du henviser til. Ja. Brass: Har laget ny profil på etf2l nå. Skjønnte ikke at alle må lage ny profil. Trodde av en eller annen grunn at det var folk som ikke hadde profil fra før. Nå er det ihvertfall opprettet. Lenke til kommentar
Armitage2 Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Hmm ok, baserte kun opplysningene mine på hva de selv har skrevet på etf2l.orgVi spilte 7on7 mot dem her forleden med det mest randome laget vi kunne greid å stille med (et par førstegangsspillere bl.a) og tapte så det sang, vi hadde nok tapt uansett for de var jævla gode. Ja, de er nok litt sleipe, og veldig gode. Se hjemmesiden deres, de har eksistert som klan siden 2004 (ikke med TF2 selvsagt, de har nok en del erfaring): http://www.clonesinc.asgerbj.dk/ Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 De var nesten nyetablerte når de meldte seg på og hadde spilt en del kamper mot lowskill-klaner og tapt, så de tenkte 5.-div var det rette stedet, de har helt klart blitt bedre da. Det er bare tull. De spilte en pcw mot oss lenge før ligaen, og banket oss veldig hardt. Vi spurte hvorfor de søkte low når de var så gode så sa de: "Vi tapte mot ett lag som var low en gang" De var fullt klar over at de ikke var low selv. Hmm ok, baserte kun opplysningene mine på hva de selv har skrevet på etf2l.org Vi spilte 7on7 mot dem her forleden med det mest randome laget vi kunne greid å stille med (et par førstegangsspillere bl.a) og tapte så det sang, vi hadde nok tapt uansett for de var jævla gode. Trur de sier mye rart... Lenke til kommentar
QBab Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Hvordan går det med min tidligere clan? Lenke til kommentar
Beges Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 (endret) Det går flott Vi har til og med vunnet noen kamper Og jeg er enig med Maci, søvn er alltid best med musikk! Sovner alltid inn til noen gode låter ^^ Endret 19. juni 2008 av Beges Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Greit nok, er i en liten bajseperiode, så et vinn i går smakte godt Lenke til kommentar
JFM Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 (endret) Tenk om det var oss som hadde spilt i etf2l-finalen. *drømme seg bort* Endret 19. juni 2008 av JFM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå