Gå til innhold

TF2 Clan - Quack_Attack [QA]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, da skal man avslutte dagen med å legge seg med et smil, finne en god bok, og bare sovne etter et par kapitler :love:

 

EDIT: Tror forresten jeg har klart å regne ut at "Free Weekend" starter kl 2000 norsk tid i kveld, og vi bør vel kunne anta at Pyro-oppdateringen kommer ut senest samme tidspunkt.

Endret av Degeim
Lenke til kommentar

Smaken er som baken, jeg har rett.

Anyways, HER har vi beviset på at Clones ikke har noe som helts å gjøre i 5A, de slo LOL 2-0 som er i 2A.

Så clones burde vært enten i 2A eller i 1, det er så jævlig forbanna idiotisk av de å melde seg i 5A bare for at de tydlighvis tapte en gang mot et lag som var low, så utrolig teit.

Lenke til kommentar
De var nesten nyetablerte når de meldte seg på og hadde spilt en del kamper mot lowskill-klaner og tapt, så de tenkte 5.-div var det rette stedet, de har helt klart blitt bedre da.

Det er bare tull. De spilte en pcw mot oss lenge før ligaen, og banket oss veldig hardt. Vi spurte hvorfor de søkte low når de var så gode så sa de: "Vi tapte mot ett lag som var low en gang" De var fullt klar over at de ikke var low selv.

 

Ser også at det blir bekreftet at det ikke vil være mulig å airblast-hoppe.

 

Edit: fiksa link

Endret av Armitage2
Lenke til kommentar
De var nesten nyetablerte når de meldte seg på og hadde spilt en del kamper mot lowskill-klaner og tapt, så de tenkte 5.-div var det rette stedet, de har helt klart blitt bedre da.

Det er bare tull. De spilte en pcw mot oss lenge før ligaen, og banket oss veldig hardt. Vi spurte hvorfor de søkte low når de var så gode så sa de: "Vi tapte mot ett lag som var low en gang" De var fullt klar over at de ikke var low selv.

Hmm ok, baserte kun opplysningene mine på hva de selv har skrevet på etf2l.org

Vi spilte 7on7 mot dem her forleden med det mest randome laget vi kunne greid å stille med (et par førstegangsspillere bl.a) og tapte så det sang, vi hadde nok tapt uansett for de var jævla gode.

Lenke til kommentar
Hmm ok, baserte kun opplysningene mine på hva de selv har skrevet på etf2l.org

Vi spilte 7on7 mot dem her forleden med det mest randome laget vi kunne greid å stille med (et par førstegangsspillere bl.a) og tapte så det sang, vi hadde nok tapt uansett for de var jævla gode.

Ja, de er nok litt sleipe, og veldig gode. Se hjemmesiden deres, de har eksistert som klan siden 2004 (ikke med TF2 selvsagt, de har nok en del erfaring): http://www.clonesinc.asgerbj.dk/

Lenke til kommentar
De var nesten nyetablerte når de meldte seg på og hadde spilt en del kamper mot lowskill-klaner og tapt, så de tenkte 5.-div var det rette stedet, de har helt klart blitt bedre da.

Det er bare tull. De spilte en pcw mot oss lenge før ligaen, og banket oss veldig hardt. Vi spurte hvorfor de søkte low når de var så gode så sa de: "Vi tapte mot ett lag som var low en gang" De var fullt klar over at de ikke var low selv.

Hmm ok, baserte kun opplysningene mine på hva de selv har skrevet på etf2l.org

Vi spilte 7on7 mot dem her forleden med det mest randome laget vi kunne greid å stille med (et par førstegangsspillere bl.a) og tapte så det sang, vi hadde nok tapt uansett for de var jævla gode.

Trur de sier mye rart...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...