Gå til innhold

TF2 Clan - Quack_Attack [QA]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

WOHOOO, det der er jo bare supert, perfekt med flaregun og pushback! Og øksa var akkurat sånn jeg sa den kom til å være! Backburner virker i utgangspunktet litt uinteressant, men på den andre siden så er det jævli bra med en helseboost og critbonus når man tar en bakfra.

 

Herregud, som man kommer til å eie nå! Med den flaregunen, så vil jo faktisk pyro bli brukbar i pcw og.

 

GLEDER MEG3!!

Lenke til kommentar

Hoho, ser ut til at du klarte deg bra :D.

 

Denne oppdateringen ser ut til å øke interessen for statistikk; nedlastinger av statistikk-leseren ligger an til å doble tidligere "nedlastinger per dag"-rekorder (med unntak av lanseringsdagen; det var jo helt ekstremt :D)!

 

Allerede nå, klokken 14:28, har den blitt lastet ned 188 ganger, og den tidligere rekorden (som også er ganske ny) var på 140 (og da er hele døgnet inkludert; i dag gjenstår enda 11,5 timer!).

Endret av Degeim
Lenke til kommentar
Denne oppdateringen ser ut til å øke interessen for statistikk; nedlastinger av statistikk-leseren ligger an til å doble tidligere "nedlastinger per dag"-rekorder (med unntak av lanseringsdagen; det var jo helt ekstremt :D)!

 

Jeg benyttet den nettopp for å sjekke hvor mye skade jeg har gjort med pyro; 859.888. Så det er ikke så langt igjen før jeg har Pyromancer, regner med at resten kommer nå som jeg kan spille pyro uten å føle meg skyldig for at jeg ikke øver på soldier :D

Lenke til kommentar
Denne oppdateringen ser ut til å øke interessen for statistikk; nedlastinger av statistikk-leseren ligger an til å doble tidligere "nedlastinger per dag"-rekorder (med unntak av lanseringsdagen; det var jo helt ekstremt :D)!

 

Jeg benyttet den nettopp for å sjekke hvor mye skade jeg har gjort med pyro; 859.888. Så det er ikke så langt igjen før jeg har Pyromancer, regner med at resten kommer nå som jeg kan spille pyro uten å føle meg skyldig for at jeg ikke øver på soldier :D

 

Det er bra! Det er sikkert flere som bruker den til det samme; nå ligger det an til å tredoble (og vel så det) rekorden! :D

 

Jardar: Jeg tipper det er det tauntet der pyroen slenger ut en ildkule som nå kan sette fyr på folk :D

Lenke til kommentar

Woho, for en elgoman dag!

 

- Dagen etter at Meet the Sniper kom ut

- Dagen før Pyro-oppdateringen

- Dagen da vi hadde en super PCW (se panelet)

- Dagen da nedlastingsrekorden ble sprengt; fra 140 til 647! :D

 

EDIT: Innså nettopp at det faktisk var i går.

Endret av Degeim
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...