Degeim Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 (endret) Hudda-hudda-hudda! http://www.steampowered.com/pyro/?pw=presspreview Ohoihoi! I tillegg til alle de tre nye våpnene, har pyroen fått en ny finesse: "By hitting the alt-fire key, the Pyro is able to produce a blast of compressed air that knocks enemies away, and redirects enemy projectiles." Endret 18. juni 2008 av Degeim Lenke til kommentar
Armitage2 Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 WOHOOO, det der er jo bare supert, perfekt med flaregun og pushback! Og øksa var akkurat sånn jeg sa den kom til å være! Backburner virker i utgangspunktet litt uinteressant, men på den andre siden så er det jævli bra med en helseboost og critbonus når man tar en bakfra. Herregud, som man kommer til å eie nå! Med den flaregunen, så vil jo faktisk pyro bli brukbar i pcw og. GLEDER MEG3!! Lenke til kommentar
JFM Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Spilte "litt" pyro på en server nå... Lenke til kommentar
Degeim Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 (endret) Hoho, ser ut til at du klarte deg bra . Denne oppdateringen ser ut til å øke interessen for statistikk; nedlastinger av statistikk-leseren ligger an til å doble tidligere "nedlastinger per dag"-rekorder (med unntak av lanseringsdagen; det var jo helt ekstremt )! Allerede nå, klokken 14:28, har den blitt lastet ned 188 ganger, og den tidligere rekorden (som også er ganske ny) var på 140 (og da er hele døgnet inkludert; i dag gjenstår enda 11,5 timer!). Endret 18. juni 2008 av Degeim Lenke til kommentar
Armitage2 Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Denne oppdateringen ser ut til å øke interessen for statistikk; nedlastinger av statistikk-leseren ligger an til å doble tidligere "nedlastinger per dag"-rekorder (med unntak av lanseringsdagen; det var jo helt ekstremt )! Jeg benyttet den nettopp for å sjekke hvor mye skade jeg har gjort med pyro; 859.888. Så det er ikke så langt igjen før jeg har Pyromancer, regner med at resten kommer nå som jeg kan spille pyro uten å føle meg skyldig for at jeg ikke øver på soldier Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Er det fortsatt mulig å komme på "gaming-kvelder" ? Vil gjerne bli med Lenke til kommentar
JFM Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 (endret) Du kan selvfølgelig komme å spille med oss. Men vi har ikke "Gaming-kvelder" mere. Vi spiller stort sett hver dag. Hvis du legger meg til på friends så kan vi avtale noe... Endret 18. juni 2008 av JFM Lenke til kommentar
Beges Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 OMGWTFBBQ! Kommer taunts til å ta skade fra nå av? Lenke til kommentar
Degeim Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Denne oppdateringen ser ut til å øke interessen for statistikk; nedlastinger av statistikk-leseren ligger an til å doble tidligere "nedlastinger per dag"-rekorder (med unntak av lanseringsdagen; det var jo helt ekstremt )! Jeg benyttet den nettopp for å sjekke hvor mye skade jeg har gjort med pyro; 859.888. Så det er ikke så langt igjen før jeg har Pyromancer, regner med at resten kommer nå som jeg kan spille pyro uten å føle meg skyldig for at jeg ikke øver på soldier Det er bra! Det er sikkert flere som bruker den til det samme; nå ligger det an til å tredoble (og vel så det) rekorden! Jardar: Jeg tipper det er det tauntet der pyroen slenger ut en ildkule som nå kan sette fyr på folk Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Jeg skjønte meg ikke på omgwtfbbq, whats the tingeling? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Du må drepe noen med en taunt:S Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Må jo det siden de setter det som et goal....men det må være sykt vansklig...hvem i svarte løper inni en som tar en taunt:D Er det noen som har prøvd om den flammeballen til pyroen tar skade hvis du gjør det imot det andre laget og han står helt inntil? Lenke til kommentar
JFM Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Scouten jeg prøvde å drepe i dag sa at han ikke tok skade av det... Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 jaja, kommer vel i updaten...heldigvis skal jegi ngenting i morra.....Vet noen når i morra den kommer? Håper den er ute i morratidlig=) Lenke til kommentar
Degeim Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Er nok ikke det. Valve ligger ni (?) timer etter oss, så det kommer nok ikke før sent i morgen eller i løpet av natt til fredag. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 jaja....livets harde sider Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Må si jeg gleder/gruver meg til å se 10.000 pyroer som kommer løpende de neste ukene. Lenke til kommentar
Degeim Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 (endret) Woho, for en elgoman dag! - Dagen etter at Meet the Sniper kom ut - Dagen før Pyro-oppdateringen - Dagen da vi hadde en super PCW (se panelet) - Dagen da nedlastingsrekorden ble sprengt; fra 140 til 647! EDIT: Innså nettopp at det faktisk var i går. Endret 18. juni 2008 av Degeim Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå